Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hifonics subs

Dit heb ik onlangs ingebouwd
2zgrew5.jpg


Samen met een pioneer 2din hu... meer foto's volgen
 
Heb nog een klein versterkertje leggen hier p gold tantrum 250.2 goed voor ruim 250 watt rms echte rms en nog een bekkie spel<br /><br />-- 09 jun 2013 15:54 --<br /><br />
IN2thaDO zei:
€1500.- ?? beetje veel denk ik?


Google effe op Zeus
 
Zon condensator moet ik eigenlijk ook nog hebben.
Als ik het spul hard heb staan, dan knippert de kofferbak verlichting ook mee. 8)7
 
IN2thaDO zei:
€1500.- ?? beetje veel denk ik?
Alleen de sub kost 500euro nieuw de versterker kost 900 euro nieuw is een 1000watt rms 4 kanaals... en die condensators
100 euro per stuk de kabels ook 100euro is 35mm...
2s6at5k.jpg
2nhnms0.jpg
aol0th.jpg
258xc9e.jpg
3zzwi.jpg
 
Ik heb het ook gehad in m'n vorige wagen maar ik hou het nu lekker bij de standaard bose set, komt geluid zat uit.

Gr. Paul
 
IJsblok zei:
Ik heb het ook gehad in m'n vorige wagen maar ik hou het nu lekker bij de standaard bose set, komt geluid zat uit.

Gr. Paul

Stond eerst in mn truck maar nu in de auto gezet en de bose klinkt er geweldig bij....

Gr sean
 
Ik heb eerst 10jaar!!! in een Golf VR6 gereden met 3.0ltr }) daarin had ik ook een leuke installatie, tegenwoordig vind ik het bose systeem in mijn Omega ook voldoende 8)

Foto-BSNZLSLJ-D.jpg

Foto-GBQZCCFC-D.jpg

Foto-PXTJPLWU-D.jpg
 
Swinkley zei:
Ik heb eerst 10jaar!!! in een Golf VR6 gereden met 3.0ltr }) daarin had ik ook een leuke installatie, tegenwoordig vind ik het bose systeem in mijn Omega ook voldoende 8)

Is ook vet volgens mij die audio setup van die golf...
In mn honda destijds was het 144db. ..

Al een paar keer prijsjes gewonnen ermee haha... jammer dat je het niet in de omega hebt gelegd. ..

Grtz sean

-- 30 jun 2013 00:23 --

Swinkley zei:
Ik heb eerst 10jaar!!! in een Golf VR6 gereden met 3.0ltr }) daarin had ik ook een leuke installatie, tegenwoordig vind ik het bose systeem in mijn Omega ook voldoende 8)

Is ook vet volgens mij die audio setup van die golf...
In mn honda destijds was het 144db. ..

Al een paar keer prijsjes gewonnen ermee haha... jammer dat je het niet in de omega hebt gelegd. ..

Grtz sean
 
Bovenaan