Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hoge tempratuur

he mensen sins vanmiddag heb ik een probleem dat mijn omega mv6 bj 98 hoog tempratuur gaf tot het lampje ging branden .koelvin slaat wel aan .weet iemand wat het is .mvg mark
 
Kan zoveel zijn :S
Thermostaat wat niet meer open gaat of maar een klein beetje,
Waterpomp stuk,
Thermoschakelaar kapot (van jou draait wel zeg jij maar misschien te laat of alleen de 1e trap)
Massaprobleem,

Vloeistof niveau goed? Leidingen hard of zacht?

Ik roep maar even wat :X
 
hoi
de vin draait wel zoals altijd .
en vond de leiding aan de passagiers zijde vond ik wel op gezet .
en het koelvloeistof niveu is gewoon goed
dus weet het niet .mvg mark
 

Xedrah

Donateur 2024
Tijdens het rijden? Of in de file/stadsverkeer? Hoge of lage belasting? Continue of opeens?
 
Ik vermoed dat de waterpomp zijn beste tijd heeft gehad.
Dat kun je meestal wel redelijk goed horen (en soms moet je een schroevendraaier gebruiken als 'speaker')
 
Re: hoge tempratuur opgelost

he mensen probleem opgelost .was de zekering van de koelven .dus weer geluk groetjes
 
Dan kan de koelfan niet gedraaid hebben...
de vin draait wel zoals altijd .
Zekering stuk = geen spanning = niet draaien

M.a.w.: je hebt ons valselijk ingelicht... dat wordt morgen de hele dag koffie voor ons halen :P
 

yoyo

The UK brothers
MetalRush zei:
Dan kan de koelfan niet gedraaid hebben...
de vin draait wel zoals altijd .
Zekering stuk = geen spanning = niet draaien

M.a.w.: je hebt ons valselijk ingelicht... dat wordt morgen de hele dag koffie voor ons halen :P

:h Juist ik sluit mij helemaal bij Ruud aan!
(maar euh.... die v6en hebben toch 2 ventilatoren? werken die dan afzonderlijk dan zou het kunnen)
 
Ik heb er nooit zo op gelet... volgens mij draaien ze altijd allebei (als er al wat te draaien valt... m.a.w. als het warm genoeg is om voor hen nuttig rond te draaien :+ )
 

Vega

Medewerker
Administrator
MetalRush zei:
Vega zei:
Ze zijn apart gezekerd.
Dat zegt nog niet of ze apart aangestuurd worden })

De twee aan de voorzijde zijn voor de airco en draaien tezamen (uit, langzaam of snel).
Diegene die aan de binnenkant zit is voor de motorkoeling en die draait apart van de airco ventilatoren.
 
Bovenaan