Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ik ben Geert (H75HD0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag forumleden,

Ik ben Geert, 19 jaar en geboren en getogen Boxmerenaar. Ik rijd sinds kort in mijn inmiddels tweede Omega, de eerste heb ik van januari tot maart dit jaar gehad:

IMG_8080.jpg


Een 2.2 Elegance automaat van 2000. Die kwam niet door de apk en de lasten van zo'n grote boot - vooral verzekering op mijn leeftijd - zijn nogal fors, dus die heb ik verkocht. Ik heb een jaar op zaterdag stage gelopen bij Opel-dealer Geene in Wanroij. Zij zijn sinds juli helaas failliet, waardoor ik nu bij Citroën/Hyundai terecht ben gekomen, maar een Omega bleef lonken. Dus sinds kort rijd ik in een 2.2 sedan, handgeschakeld, met BOSE-sound en de elektrische zonnerollo :agent (werkt perfect!) gekocht.

DSC_0106.jpg


Tot nu toe zeer tevreden, wel wat kleine dingetjes, maar het is starten en lopen en de klimaatregeling doet het alvast prima.

Geert
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom! Hopelijk heb je langer plezier van nummer 2. :)

Jammer dat ze failliet zijn, al verbaast het me helaas niet. Vorig jaar een keer geweest om wat onderdelen op te halen die ze in vergeten hoekjes in het magazijn hadden gevonden, stelde niet echt veel meer voor daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan