Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ik duw haar dadelijk de maas in.

sleutel13 zei:
Omega-B2 zei:
Wil de discussie best wel eens een keer "face-to-face" op een meeting hervatten, maar ik denk dat dat hier inderdaad op niks uitdraait en we beter back ontopic kunnen gaan :X
Of de meeting moet hier om de hoek zijn maar anders zal dat nooit gebeuren ;) Geen tijd voor.
Geen tijd, is een relatief begrip.
Kwestie van prioriteiten stellen :Y
 

yoyo

The UK brothers
Ik ga voor je duimen Jack, want hier heb je toch ook eens geluk nodig toch?
 
01072010311.jpg

Zo stond ze op de parkeerplaat op de kruisberg in maastricht.


Dit heb ik vandaag bij de vod opgehaald
06072010320.jpg


06072010322.jpg


06072010323.jpg


gr Jack
 
ja gelukkig wel en meteen nogmaals naar de airco boer de airco was namelijk leeg na drie dagen :?

Nu was de eerste verwachting dat de compressor stuk was maar aangezien na 2 dagen ijskoud was is dit dus gelukkig niet het geval. alleen mijn condensor lek. Is wat voor na de vacantie.

Nu was het grootste lek een vul nippel waarvan de anwb had gezien dat deze lekte.

Eerste reactie was :N kan niet. :F Dus wel. even met de uvlamp kijken en ja hoor bubbels 8)7

Even nieuwe nippel op en vullen maar. Kosten €10, voor de nippel en de dop. *O*

En mijn airco ijskoud *O* *O* *O* *O*

Gr Jack
 
Kijk, dat is weer goed nieuws.

Dus er wordt helemaal niets de Maas ingeduwd (anders dan jijzelf... maar bij deze temperaturen denk ik dat je dat niet eens erg vindt _O- )
 
nee op dit moment zeker niet daar ik met +40 graden in de won op een dak bij een bedrijf de airco mag nakijken. Men schoenen smelten bijna aan het asfalt vast. Een duik zou nu heerlijk zijn. Maar niet in de maas.

gr jack
 

yoyo

The UK brothers
Oke Jack, ben ik blij dat ik op mijn werk een werkende airco heb, want 40 graden phoeeeeeeee das niet goe he?

Wanneer ga je op vakantie dan?
Ben blij voor je dat alles het weer doet (en dat het het ook blijft doen)
 
ja ja de eerste keer moest ik €85 neerleggen voor het vullen. En als het dan lekt is dat niet meer dan normaal dat de airco weer afgevuld wordt.

Gr jack
 
Bovenaan