Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Introductie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

even een korte introductie, Ik ben Luc , en kom uit regio midden limburg en heb sinds vandaag een .... Omega ! een 3.0 Sport handgeschakeld wel te verstaan. Ben langere tijd opzoek geweest naar een geschikte auto en kwam toch bij de omega uit. Omega heeft een lichtblauwe kleur die ik nog nooit eerder had gezien.

foto's ( snel genomen & nog niet gewassen)
41990389.jpg

90397852.jpg


auto heeft nog wel een aantal puntjes voor verandering:
-grille
Wat een lelijk ding is dat , wil gewoon weer een originele terug hebben
-lak
Moet eens grondig schoon worden gemaakt. Omega heeft helaas veel buiten gestaan. Misschien naar een ''detail'' bedrijf gaan , of eens zelf proberen.
-Uitlaat
zit een gaatje in, kijken of het dicht te lassen is of anders een nieuwe eronder.
-luxe platen erop

verre toekomst:
-stukje lager leggen
-andere velgen ( bbs ch ?)
-stalen remleidingen
-sperdiff

morgen of zondag eens beter schoonmaken en eens betere foto's nemen.

voorderest hoop ik hier een leuke tijd tegemoet te gaan !
 

yoyo

The UK brothers
Hoi Luc,

Allereerst welkom op het OOP!
Mooie Omega waarbij mij de grill direct opviel...(moet ik hem nu mooi (apart) of lelijk vinden...ik weet het niet)

Maar de Omega op zich zelf ziet er zo op het oog mooi uit, en over het detaileren ben je hier zeker op het goed adres....
er zijn er hier bij die s'morgens wel eens een foutje maken tijdens het scheren en dan staan ze met een polijst machine ipv
een scheerapparaat op hun kin. :s :+
Nee hoor da's een geintje.

Veel plezier hier
 
Hallo Luc,

van harte welkom op ons aller OOP d:)b
Dat je je aangemeld hebt, is alvast een goede start :Y
Voordat je ergens aan begint, stel ik voor hier op het forum eens goed te neuzen en te lezen.
Een flink aantal zaken die je wilt doen, zijn hier al eens behandeld, gedaan of kunnen OOP'ers je adviseren.

De grill is overigens een imitatie Irmscher.
De originele Irmschers zijn lastig te vinden. Nieuw niet (of zelden) meer te krijgen (helaas).

Veel leesplezier hier :Y

:w Ruud
 
Hallo Luc,

Welkom. Mooie Omega d:)b en over het detailen is hier al veel geschreven.

Veel plezier met je Omega en hier op het OOP natuurlijk.

Groet,

Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Luc!

Mooie Omega, herkenbaar aan de grille van een paar verkoop sites. Toen vond ik het al een erg net exemplaar, leuk dat hij bij een liefhebber terecht is gekomen. :Y

Wat betreft die grille, zoals al gemeld in je gevraagd draadje: hier ligt nog een originele. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel. :)

Ook voor het detailen van je Omega kun je hier voldoende info terugvinden.

:w Jacco
 
Welkom op het forum.
Mooie omega heb je daar. Ik zou persoonlijk de originele velgen behouden, die staan hem zeer goed.
 
Hartstikke bedankt voor alle reacties !

nog wat foto's ( samen met zijn 3 jaar jongere broeder ( 2.6 v6)) beide nog niet gewassen :X :$ vanmiddag eens werk van maken .
De 2.6 is van Pa & ma.
img0633smallp.jpg


img0623small.jpg


img0628small.jpg


img0599small.jpg
 
Welkom op het oop.

Nette omega's. Maar volgens mij heeft de vorige eigenaar een foutje gemaakt. De B2 is namelijk als 3.0 V6 uit gebracht niet meer als MV6.


Gr Jack
 
jack-omegax3.0xe zei:
Welkom op het oop.

Nette omega's. Maar volgens mij heeft de vorige eigenaar een foutje gemaakt. De B2 is namelijk als 3.0 V6 uit gebracht niet meer als MV6.


Gr Jack

:h :F Serieus ? Dat wist ik niet . Nou ja, ik laat het mooi zitten , misschien dat de achterklep toch gespoten moet worden ( bekende omega-roest onder het raam :( ) en dan zien we daarna wel weer.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
In de UK rijden ze nog wel rond als MV6, wellicht is het daar vanaf gekeken. Het zijn namelijk wel de plaatjes van een B2.
 
Welkom hier.
Erg mooie auto. :Y

Maar zag ik op de foto een zwembad op de achtergrond?

Er is genoeg lees voer hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan