Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Irmscher duplex uitlaat met trekhaak?

Goedemorgen,

Kan / wil mij iemand vertellen of een duplex uitlaat van irmscher (1 eindstuk links en 1 rechts van de auto) voor de station past in combinatie met een trekhaak? Er loopt dan een uitgang van de demper met een buis naar de andere kant van de bumper. Ik lees echter enkel dat er geen typegoedkeuring voor is. Past dit wel? Of is dit eenvoudig passend te maken?

Graag jullie reactie!

Groeten,

Mark
 
Hey Peter,

Bedankt voor je verlossende woord! Dan zal ik dus iets anders moeten verzinnen...

Zo blijven we wel lekker bezig ;)

Groeten,

Mark
 
shit das echt niet leuk. Als de mijne is omgebouwd naar B2 was dit het volgende op het lijstje. Geldt dit voor elk type trekhaak? Mijn trekhaak is afneembaar maar komt bv niet overeen met wat er in het originele Opel boekje staat. De foto's zijn wel duidelijk, maar wat ik eruit begrijp gaat het denk ik om de afstand van de pijp die van links naar rechts gaat tov de trekhaak of zit het probleem in de pijp rechts naar de achterzijde die dan evt de trekhaakstang tegenkomt? (snap je deze uitleg of is dit russisch;))
 
Het past met geen enkele trekhaak, AJ :N
De montage-platen van de trekhaak zitten in de weg voor de 'verbindingspijp' tussen de twee eindstukken van de uitlaat.
De trekstang is geen probleem. Die zit boven het eindstuk.
 
Bovenaan