Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

irmscher einddemper 2.2 16v break VERKOCHT

moest er iemand geïnteresseerd zijn om nog iets extra te hebben voor de meeting,
ik heb nog een redelijk goede irmscher einddemper liggen van een 2.2 16v break die ik niet meer gebruik!
als de eindstukjes is goed gepoetst worden of eventueel eens extra opblinken is hij bijna zo goed als nieuw!

groetjes

net toch maar eventjes foto's gaan nemen voor de geïnteresseerden!


2ni017n.jpg

aoke1v.jpg
 
Re: irmscher einddemper 2.2 16v break

Past ook op V6 volgens mij? Is met 2 ingangen? Even voor de duidelijkheid hoor want ik heb er al 1 ;).

Gr. Paul
 
Re: irmscher einddemper 2.2 16v break

is inderdaad met 2 ingangen maar is de demper zelf niet anders van vorm bij een v6 of is dat enkel bij sedan?

groetjes
 
irmscher einddemper 2.2 16v break

Volgens mij verschillen alleen sedan en station/break van elkaar. Het vreemde is dat een 2.2 ook naar 2 pijpen gaat net als een V6. En er is nog een verschil tussen b1 en b2 pijp maar dat zijn alleen de sier eind stukjes.

Gr. Paul
 
Re: irmscher einddemper 2.2 16v break

vind ik ook raar komt eerst uit een buis en splitst dan op! zie er het nut niet echt van in! bij de v6 begrijp ik het wel 2 heerlijk klinkende afzonderlijke pijpjes van voren tot achteren hmm :9~
 

Andrew

600.000
Re: irmscher einddemper 2.2 16v break

Dit kan je beter in de "Omega-marktplaats" zetten en dan meteen een prijs vermelden.

Andrew
 
Re: irmscher einddemper 2.2 16v break

Ik denk dat hij dat nog niet kan omdat je dan een x aantal berichten moet hebben geplaatst. Maar niks voor jou Andrew? :)

Gr. Paul
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: irmscher einddemper 2.2 16v break

Het zal niet de eerste zijn die wordt aangepast zodat hij onder een sedan past.
 
Re: irmscher einddemper 2.2 16v break

nee dat word nog wel gedaan! en inderdaad ik mag daar nog niks opzetten! wat misschien jammer is voor sommige onder jullie want ik heb nog wel wat spulletjes liggen en binnenkort misschien een complete omega! ( de 2.2 16v break b2 bj 2001 z147 )

groetjes
 
Re: irmscher einddemper 2.2 16v break

Toevallig een voorbumper in goede staat :) . Eentje zonder koplampsproeiers en mistlampen. Heb eventueel ook wel interesse in de einddemper. Graag anders even mailen :Y .
 
Re: irmscher einddemper 2.2 16v break

ik heb nog een goede voorbumper liggen ja! met sproeiers en met mistlampen! maar die gaat niet de deur uit *O*
 
Bovenaan