Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ja ik kon ook niet achter blijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik kon uiteraard ook niet achter blijven. Voor die gene die mij nog niet kennen hieronder een klein overzichtje.

Ben Martijn 35 jaar getrouwd en een zoon van 9. Sinds 4 jaar rij ik opel Omega ben begonnen met een B1 model 2.5V6 sinds februari dit jaar rij ik in een B2 model en wel te verstaan de omega 3 liter V6 sport uitvoering. de auto bevalt me prima en heeft me inmiddels al overal gebracht waar ik heen wou.

Zal zodra ik thuis ben wat photo's plaatsen.

Groet Martijn

Hier een paar foto's

2jfwwar.jpg


fv8k1l.jpg


jsdog8.jpg


Wat ik nog wil doen aan de omega is een andere radio met DVD 19" klapscherm tussen de voorstoelen voor mijn zoon. En het geluid aan passen in de auto.

Hebben de B2 modellen een 2DIN radio of lijkt het alleen maar zo aan de voorzijde

Ga van het weekend een automatisch brandblus installatie inbouwen onder de motorkap. Het zou immers zonde zijn als een omega in de brand zou vliegen. Tevens heb ik dan gelijk een Demo auto om bij mensen het product te verkopen
 
Welkom Martijn :Y

Waar staat jouw Omega `s-avonds geparkeerd ?
Dan zet ik je erbij, op ons landkaartje.

Heb je verder nog plannen m.b.t. uitbreiden, modificeren, overspuiten, andere velgen, cabrio-dak ?? :P
 
Hallo Martijn,

Welkom hier op het forum en nog veel plezier met je Omega. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe je Omega eruit ziet. Ik zie de foto's wel komen :) .

Groet,

Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan