Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Johan1981 stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat de meesten mij kwa nickname wel kennen, want ben op andere forums ook bekend als johan1981.

In 2004 heb ik mijn eerste auto gekregen van mijn oma, zij wou niet meer autorijden. Dit was een Opel Kadett 1.8i Expression van 1991, helemaal top natuurlijk! Heb er een paar jaar in gereden en toen is ie uit elkaar gegaan. Auto is helemaal klaar gemaakt en weer als nieuw. In de tussentijd had ik er een auto bij, in het begin een Opel Ascona van 1978 met een 2.4i blok uit een Omega. Deze auto had ik te leen van mijn zwager, maar die auto was verkocht. Toen ben ik overgestapt op een Opel Vectra 2.5i V6 van 1993 en dat is toen ook mijn dagelijks auto geworden. De kadett was namelijk weer zo mooi geworden dat ik het zonde vond om er dagelijks in te rijden. In de winter gaat die dus ook altijd de stalling in. De Vectra heb ik na 1,5 jaar verkocht, omdat ik wat anders wou, dit is een Omega 2.5i V6 Sport van 1998 geworden. Deze auto heb ik nog steeds en ben er erg tevreden mee, wat een mooie machine!! Hoop er nog een paar jaar in te mogen rijden zonder al te veel onkosten, want het zijn over algemeen geen goedkope kilometervreters.

Mijn Omega!

DSCF0054-4.jpg

DSCF0050-6.jpg

DSCF0058-2.jpg

DSCF0059-2.jpg
 
Welkom. Mooie originele Omega d:)b . Of heb je er misschien in de loop der tijd nog wat aan veranderd?

Groet,

Walter
 
Hey Johan,

ik had je, min of meer, al verwelkomt via MSN... maar bij deze toch ook even 'officieel':
Van harte welkom! :D

:w Ruud
 
OmegaUser zei:
Welkom. Mooie originele Omega d:)b . Of heb je er misschien in de loop der tijd nog wat aan veranderd?

Groet,

Walter

Er zaten geen sportvelgen onder, maar wieldoppen, dat is de enige verandering. Verder zit er origineel Bose in, dus audio hoefde ik ook niet aan te passen. Auto is voor mij compleet en mooi genoeg. ;)
 
Die ziet er nog patent uit :Y

Maar iets zegt mij dat er een klein ietsie dingetje aangepast is, sinds jouw oma hem aan jou heeft gegeven :>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan