Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Koppel parrot 3100lcd

Jongens ik heb een probleem heb een nieuwe telefoon aangeschaft (samsung galaxy s 2) en die wil maar niet koppel met mijn parrot carkit iemand hier aan antwoord op?? :S
 
Hoi daanvanselm,
Wat wil er niet? Weet jij hoe je de parrot met een telefoon moet koppelen? Het zit hem niet snel in de software. Het is de manier van koppelen.
Mvg, Jan Wieger,
 

Vega

Medewerker
Administrator
Is die Parrot al eens gekoppeld geweest met een andere telefoon?
Doe eens een hard reset op de Parrot meestal helpt dat.
 
He Vega, Er kunnen meer problemen zijn, Je kunt volgens mij ongeveer 10 telefoons koppelen, wil je dan nog een andere telefoon koppelen moet jij er eerst 1 verwijderen. En dan heb je nog de Samsung die zet zijn bleutooth maar een X tijd open om te koppelen. Daarom vraag ik ook specifiek wat er niet wil. Ik heb hier een parrot liggen. Als ik weet wat er niet wil dan kan ik een proef opstelling maken heb ook een Samsung.

Mvg, Jan Wieger,
 
De parrot zegt steeds koppeling mislukt, ik heb de bleutooth van de samsung wel onder de knie weet dat je hem een bepaalde tijd zichtbaar moet maken, heb al ergens gelezen dat je de parrot kan updaten heb ik geprobeerd ben naar de site van parrot gegaan en heb de update proceduren doorlopen via mijn laptop met bleutooth en de parrot in update modus gezet maar mislukt ook steed, heb de parrot er 2 jaar inzitten en maakte altijd contact maakte niet uit welke telefoon er staann er nu 4 in geinstaleerd.Hij vraagt ook netjes om de code 1234 of 0000 nou dat kan ook niet missen.
 
Ga eens naar menu instellingen, ga dan naar Inlichting, Welke versie staat hier? (bij mij 4.30C)
Ga opnieuw naar instellingen, ga dan naar aangesloten toestellen, probeer hier 1 van te verwijderen.
Ga dan op nieuw naar instellingen, ga dan naar geavanceerde instellingen, en dan naar koppelen met telefoon. Pak nu jou Samsung galaxy S2 zet bluetooth aan en laat hem zoeken naar bluetooth apparaten. Als het goed is komt hier ook jou parrot bij te staan. Aan klikken laten koppelen hij vraagt om de code deze is 1234.( als ik 0000 doe dan wil mijn galaxy ook niet koppelen) Ik heb dit met een Samsung Galaxy S1 en S2 geprobeerd en het werkte.
Nog even de instellingen van mijn galaxy is: bij bluetooth staat een groen vinkje, bij zichtbaar staat ook een groen vinkje en bij time-out staat een groen stipje bij 2 min.
Mvg, Jan Wieger.
 
Jan!! je bent een 'held' haha is gelukt heb eerst alle andere telefoons gewist uit het systeem van de parrot daarna gedaan wat je zei en deed het gelijk.

Bedankt! Ben je er zondag 22 april ook bij? Gaan we met wat volk naar Dronten groot internationaal opel trefffen.
 
Bovenaan