Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

krijg autoradio niet aan het spelen

Beste iedereen

Ik zit met een probleem
Ik heb gisteren en Opel Omega B.2.2 gekocht van 2001.
Pracht van een auto
Maar ik krijg de autoradio niet aan de praat.
Hij blijft maat 7-Safe aangeven en kom er maar niet verder mee.
Ik heb de orginele code voor de radio.
Wat gaat het me kosten als ik hem bij de opeldealer laat reseten,of is er een andere manier om hem aan de praat te krijgen
 

Vega

Medewerker
Administrator
Verplaatst. Let even op waar je wat neer zet.
7 safe wil zeggen dat je nog 7 keer de code kan invullen voordat je de radio kan weggooien.
Gebruik de zoek functie, is al een keer voorbij gekomen.
 
Sorry
Ik ben sinds vandaag nieuw.
op een of ander manier reageerd hij niet zoals ik het via het boekje uitvoer<br /><br />-- 20 mei 2012 12:35 --<br /><br />Wat zal de rede wezen dat ondanks dat ik nog 7 pogingen heb de radio niet reageerd op de instructie die in het boekje vermeld staat.
kontakt radio uit knopje indrukken en dan radio aanzetten.
Krijg dan in het displea 7 safe.
Het is zo jammer heb de Omega gisteren pas gekocht
 

Vega

Medewerker
Administrator
<a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=45&t=2321&p=29467&hilit=Radio+code#p29467" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=45&t=2321&p=29467&hilit=Radio+code#p29467</a>
 
Beste Vega

bedankt voor de informatie.
Heb het uitgevoerd zoals beschreven staat maar blijft maar 7 safe melden en verder gebeurd er werkelijk niks ik word er een beetje moedeloos van.<br /><br />-- 21 mei 2012 15:53 --<br /><br />Zou iemand mijn kunnen vertellen wat het ongeveer gaat kosten als ik mijn autoradio door de opeldealer laat resseten..
Ik krijg hem niet aan de praat,hij blijft maar 7 Safe aangeven.
En voer het uit zoals het in het boekje staat.
Of weet iemand nog een andere methode om hem aan de praat te krijgen.
 
Ben je er al uit, Adrie?
Wat een VOD doet is opsturen. Is een dure aangelegenheid (ik meen iets in de buurt van de 350 euro).
De methode die Vega aan geeft in zijn linkje moet werken (al dan niet met de aanvulling van 'de Moer').
 
Mag ik vragen waar u woont? Misschien woont er wel een forum lid bij u in de buurt die u hier mee wil/kan helpen. Welke type radio is het? Volgens mij is er ook nog zo iets van elke keer dat je de verkeerde code in voert je langer moet wachten voor de volgende poging. En volgens mij ook nog met de auto op contact. Misschien dat Vega hier meer van weet. Ik heb zelf nooit origineel Opel radio, s gehad.
Mvg, Jan wiege
 
Heb dit ff geknipt en geplakt uit een ander topic:... code invoeren van je carpass zoals rene het zeg<br />als je die niet meer heb (de pas) moet je naar de vod <br />er staat aan de zijkant van je radio een nummer ingelagen en aan de hand van het nummer<br />kunnen ze voor je de code opvragen(kosten 30 euries)
 
Bovenaan