Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Lukie stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag lieve mensen,

Mijn naam is Lucas en zoals velen, houd ik dit forum al een tijd in de gaten voor tips en trics voor wat betreft het reilen en zeilen van de Omega. Het stond mij altijd een beetje tegen om te registreren (veel moeite ;) ), maar dan nu toch eindelijk.

Vorig jaar heb ik via via een Omega goedkoop op de kop getikt, waar ik zonder al te veel problemen al weer 30k mee heb gereden. Het is niet meer de mooiste, zo had de vorige eigenaar een mooie sticker geplakt op de roest onder de achter ruitenwisser, en die heb ik er dan ook lekker laten zitten :D. Helaas wordt de sticker langzaam wel iets te klein! Dus daar ligt ook een van de komende uitdagingen, evenals het vervangen van de automaatolie staat op het lijstje, dat is ook nog niet gebeurd en zo te lezen valt daar een hoop mee te winnen. (KM-stand: 260.000)

Groeten
Lucas
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Lucas.

Met een onderhoudsbeurt voor je automaat valt zeker wat te winnen, als je er tenminste niet te lang mee wacht. Schakelen zal daarna heel wat mooier gaan. :)
 
Welkom Lucas

Net als ik zal jij je hier ook wel thuis voelen

Suc6 met je onderhoud van je omi

Gr. Wilfred :w
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan