Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

MACO SchadeHerstel

MACO AutoSchadeHerstel is gevestigd in Loenen a/d Vecht.
Ik ben hier terecht gekomen via 'onze' Sjors. Ik heb zijn werk dus gezien en ben daar enorm van onder de indruk.
Mijn eerste ervaring is een prijsopgave: mijn Omi behoeft wat nieuwe lak, her-en-der om de bekende Omega-kwaaltjes voor te zijn/blijven. (lees: spatbordranden achterzijde).
Martin (één van de eigenaren) was bereidt om na sluitingstijd mij toch nog even te ontvangen (ook ik moet werken om die dikke sloep rijdend te kunnen houden -O- ).
Het is een vriendelijke, goedlachse man en nam alle tijd voor mij en liep geduldig met mij mee om mijn Omi.
Na het e.e.a. opgeschreven te hebben ontlokte ik hem een prijsopgave welke mij mee viel (iedere honderd euro is veel, maar ik had rekening gehouden met meer).
Het werk zelf moet nog plaats vinden maar ik open hierbij alvast mijn eerste bevindingen.
Uiteraard komt er een uitgebreid foto-verslag nadat de klus geklaard is. Dan zien jullie ook direct mijn nieuwe aanwinst(en) :*)
In de week van 2e pinksterdag is het zo ver... ik zit dan ergens op mijn dikke brommer in het Belgenlandje en laat het werken over aan anderen >:)
Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat... we zullen het rond de 20e zien :Y
 
Als het een echt goede schadehersteller is (die met name uitblinkt in spuitwerk), zouden we dan ook niet met hem een leuke OOP-regeling kunnen treffen (zoals we bijvoorbeeld ook met enkele Opel dealers hebben gedaan). Mijn ervaring is dat we zo hier en daar wel eens een deel laten spuiten dus volgens mij kan dat - ook voor MACO SchadeHerstel - wel uit. Ikzelf ga altijd naar Buntsma Autoschade en dat bevalt mij op zich heel goed. Alleen de prijs blijf ik altijd aan de hoge kant vinden.

Groet,

Walter
 
Ik zal eens een balletje opgooien, Walter.
Vragen staat tenslotte vrij.
Dit doe ik dan overigens wél nadat mijn auto gedaan is... beetje flauw om er nu mee aan te komen, vind ik.

[mod]Ik heb overigens even de off-topic berichten weg gehaald. Scheer jullie weg naar het Off-topic gedeelte :P[/mod]
 
Nou, ik ben een beetje teleur gesteld in MACO.
Het schuur-/spuitwerk is niet wat ik er van verwachtte.
Dit viel mij pas op bij het monteren van mijn bumper.
Na telefonisch onderhoud werd mij duidelijk dat MACO hier eigenlijk niets meer aan wil doen.
Foto's zal ik binnenkort even maken, dan kunnen jullie zelf zien wat ik bedoel.

Maar als ik eerlijk moet zijn: mijn ervaringen met (bv) Schellings in Berlicum was zeker beter en ik ga dus ook níet meer terug naar MACO.
Jammer, heeft een hoop geld gekost en een deel van de arbeid kan nu opnieuw gedaan worden.
 
Snap er eigenlijk helemaal niets van, mijn ervaringen zijn TOTAAL omgekeerd ! ik heb zulke goede ervaringen ! het spuitwerk aan mijn Ex MV6 en aan mijn huidige Catera is zo enorm goed gedaan nog nooit spuitwerk gezien in Lakzwart welke zo strak en diep gespoten was ! netjes met zwarte grondverf gewerkt ook, ook heb ik divers ander spuitwerk gezien welke mij zeer kon bekoren !

In mijn ogen écht een aanrader ! iemand die weet waar mee hij bezig is en er ook de tijd voor neemt, en ook zaken (zoals roest) écht weg haalt en niet weg smeert onder ene laag plamuur zodat het er over 2 jaar weer uit rot. :Y)




Groetss,
Sjors
 
Ja inderdaad Sjors bij jouw Mv6 ziet het er echt super mooi uit!

Ik ben benieuwd naar de foto's van Ruud!


Groeten,

Niels
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb het werk aan beide auto's gezien, inderdaad ziet het er bij Sjors super uit. De andere stukjes bij Ruud vind ik ook knap gedaan, maar die bumper is een erg jammere zaak. Dat past eigenlijk niet in het plaatje met het andere werk. Echt zonde.
 
Bovenaan