Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Mijn ex A Omega gespot !!

Niels heeft hem gespot op marktplaats !!


Gewoon weer te koop en wat een bedrag :/




<a class="postlink" href="http://link.marktplaats.nl/389873229" onclick="window.open(this.href);return false;">http://link.marktplaats.nl/389873229</a>
 

Andrew

600.000
Zijn die parkeerplaatsen op die foto nou zo klein, of die Omega zo lang _O-

Zeg mister Sjors, moet jij trouwens niet eens je onderschrift updaten?

Groetjes,

Andrew
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Beetje erg hoog ingezet, damn. Niet bepaald realistisch, en jammer dat ie alweer wordt doorgeschoven.

Sjors, had je niet nog een winter auto nodig? :P
 
Echt schandalig die vraagprijs :F

En die parkeerplaats daar is zo kort, Andrew :P
En ja Sjors... doe eens wat aan je onderschrift... anders doe ik het voor je >:)

Heeft er nog 1 of andere vrucht 250 euro geboden ook... tsss... _O-
 
Geld zat ja.

Ik zal mijn oude A niet meer spotten denk ik. Is toen aan irakezen verkocht, zijn er mee naar Iraq gereden.

Dus de kans dat ie nu vol kogelgaten zit of is opgeblazen is redelijk aanwezig
 

Colinh

Donateur 2023
Tinuske zei:
Geld zat ja.

Ik zal mijn oude A niet meer spotten denk ik. Is toen aan irakezen verkocht, zijn er mee naar Iraq gereden.

Dus de kans dat ie nu vol kogelgaten zit of is opgeblazen is redelijk aanwezig

Op mn vorige A2 had ik een 3000 voorbumper zitten, die orginele voorbumper had ik nog liggen.

Gratis afhalen op Marktplaats gezet, en toen kwam er een Irakees opaf..
Ik vroeg wat hij met die bumper ging doen, toen zei hij dat hij nog een huis had in Irak en een Omega, waar zn neef de voorbumper van kapot heeft gereden, dus deze ging erop..
Misschien wel de jouwe 7(8)7


gr
 
Colinh zei:
Tinuske zei:
Geld zat ja.

Ik zal mijn oude A niet meer spotten denk ik. Is toen aan irakezen verkocht, zijn er mee naar Iraq gereden.

Dus de kans dat ie nu vol kogelgaten zit of is opgeblazen is redelijk aanwezig

Op mn vorige A2 had ik een 3000 voorbumper zitten, die orginele voorbumper had ik nog liggen.

Gratis afhalen op Marktplaats gezet, en toen kwam er een Irakees opaf..
Ik vroeg wat hij met die bumper ging doen, toen zei hij dat hij nog een huis had in Irak en een Omega, waar zn neef de voorbumper van kapot heeft gereden, dus deze ging erop..
Misschien wel de jouwe 7(8)7


gr

Haha, zou goed kunnen. Als er een DTM eindstuk op zit en een ASS stoel dan kan het eigenlijk al niet missen, 8)
 

yoyo

The UK brothers
Sjors,
Ik zie dat je oude A ergens in Spijkenisse moet staan, waarom heb ik hem dan nog nooit zien rijden.
jammer.
 
Bovenaan