Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Mijn MV6 is het een plaatje!

hwh4z7.jpg


e15cte.jpg




8)7 De foto's er op zetten viel niet mee dus..................hier verder onder staat er nog een 7(8)7


Gr René _O-
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Wat een donders fraaie bak. Zo te zien met Beige lederen bekleding? Super combinatie.

Open dakje, MV6 velgen, mooi behandelde lak... helemaal goed.

En wederom een Import Omega erbij. :P

Voel je vooral niet tegengehouden om meer foto's te posten. ;)
 
Wat een schitterende auto heb je geïmporteerd !! en die kleur !! daar zal Niels het ook wel me eens zijn !!


Ik heb die kleur ook gehad ! dit was de Omega voor mijn huidige MV6, toen had ik een 3.0 V6 Sport O-)




711qie.jpg


nf1ymd.jpg
 
renemv6 zei:
2j195kh.jpg

:*) Ja dit is toch echt een................................... _/-\o_

Gr René

ps de binnen kant moet nog op de foto d:)b



Mooi hoor ! die aanduiding lijkt wel nieuw ! !

Alleen ik 'moet' er toch enig commentaar op geven :/ het klopt niet ! jij hebt een Pre-Facelift B1 MV6 en die hebben de nieuwe aanduiding:





2cdzxww.jpg





Jouw aanduiding hoort eigenlijk op de 1e generatie MV6 (tot MY 1997) en af MY 1997 modeljaar 1998 kreeg je alleen "MV6' :)
De MV6 had ook een aparte eigen brochure ! het was ook een Opel MV6.


------------>
GL, Diamond, CD(X) - - - MV6

Dan had je natuurlijk ook nog Sport, 100 Edition enz.. maar dat waren allemaal pakketten die er tussen vielen.





Groetjes,

Sjors
 
:$ Sorry sjors wist ik niet. Maar deze komt uit Belgie en daar hebben ze andere aanduidingen :?

Nee ik weet het echt niet, maar ik vind het MV6 logo wel mooier als ik eerlijk mag zijn O-)

ps heb jij of weet jij mischien nog folders/boekje van de MV6 :h

Mvg René Omega-MV6
 
renemv6 zei:
:$ Sorry sjors wist ik niet. Maar deze komt uit Belgie en daar hebben ze andere aanduidingen :?

Nee ik weet het echt niet, maar ik vind het MV6 logo wel mooier als ik eerlijk mag zijn O-)

ps heb jij of weet jij mischien nog folders/boekje van de MV6 :h

Mvg René Omega-MV6



Nee dat is overal hetzelfde doorgevoerd ! ;) maar als je er blij mee bent, lekker zo houden !


Die zijn er zeker ! kijk even op marktplaats en ebay.de !



Groet,

Sjors
 
net je foto's bekeken maar inderdaad een verdomd mooie omega...

zeer mooi dat alles onder de bumpers en deuren is meegespoten.
 
Bovenaan