Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

My name is Tony !

Status
Niet open voor verdere reacties.

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom! Leuke Omega. :)

Ons opperhoofd Metalrush nooit gespot in zijn bolide? Die woont ook in Tiel. :w
 
Welkom op het OOP!!! Geweldige auto die 405... Ik heb een paar jaar in een eerste type mi16 gereden... geweldige bak met voor zo'n auto erg veel comfort... maar wel een klasse minder dan de omega's!!

Veel succes met je Omega!!
 
B-Buster zei:
Welkom! Leuke Omega. :)

Ons opperhoofd Metalrush nooit gespot in zijn bolide? Die woont ook in Tiel. :w

Volgens mij wel... een zwarte ofniet? heb er weleens naar geseint als begroeting!<br /><br />-- 10 maart 2013 23:56 --<br /><br />
Cjibclient zei:
Welkom op het OOP!!! Geweldige auto die 405... Ik heb een paar jaar in een eerste type mi16 gereden... geweldige bak met voor zo'n auto erg veel comfort... maar wel een klasse minder dan de omega's!!

Veel succes met je Omega!!

nice ! die 405 was uit 1993 en heb ik bijna een ton meegereden zonder enige mankement ! en voor ze leeftijd zag die er zeer net uit! op de lederen bekleding was geen scheurtje te bekennen was 1de eignaar van een man van 85 !
en hij reed echt super comfortabel en zat als een God in frankrijk! heb mooie herinneringen aan die bak !
 
mijn 405 was uit 90.... super snel... Ik heb er een dikke ton mee gereden.... 240 op top... maar dat kon niet te lang... dan was de koeling echt een probleem... wel een echte GTI killer..... 160 pk en 1085 kilo.... Super veel plezier mee gehad..... rest reed in die tijd allemaal GTI, GSI of calibra... en die zagen allemaal alleen de achterkant :P

rond de 6 seconden van 0-100... kon de rest niet bijhouden... begrenzer opgeschroefd tot 7500 toeren. En de 405 had ook nog het meeste comfort van de groep en 4 deuren.....


Ondanks de problemen die er waren toen ik deze auto weg deed heb ik er nog steeds spijt van dat ik de auto niet gehouden heb... een klassieker in wording voor de liefhebbers.....
 
Cjibclient zei:
mijn 405 was uit 90.... super snel... Ik heb er een dikke ton mee gereden.... 240 op top... maar dat kon niet te lang... dan was de koeling echt een probleem... wel een echte GTI killer..... 160 pk en 1085 kilo.... Super veel plezier mee gehad..... rest reed in die tijd allemaal GTI, GSI of calibra... en die zagen allemaal alleen de achterkant :P

rond de 6 seconden van 0-100... kon de rest niet bijhouden... begrenzer opgeschroefd tot 7500 toeren. En de 405 had ook nog het meeste comfort van de groep en 4 deuren.....


Ondanks de problemen die er waren toen ik deze auto weg deed heb ik er nog steeds spijt van dat ik de auto niet gehouden heb... een klassieker in wording voor de liefhebbers.....

Ik had een 1800cc met 130pk liep ook als een trein en die mi16 zijn echt super cool! je hebt ook een T16 nog meer franse pkaas!
heb ook nog steeds spijt dat ik die 405 heb weggedaan! kreeg er toch niet de hoofdprijs voor dus had hem makkelijk er bij kunnen houden. maar zo gaan die dingen nu een maal. sneu was wel dat die auto een half jaar later op speuders helemaal gestript stond!
 
T16 was toen voor mij echt een droomauto..... Heb er toen 1 keer bij gestaan. Stond er in Hardenberg een tekoop toen. Maar dat was echt onbetaalbaar voor mij als student. Mijn 405 is direct na verkoop gestript voor de motor... Was het ideale blok voor de cross..... 1900 met 160pk.
 
Hey Tony,

Welkom vanuit Tiel _O-
We hebben elkaar al begroet via de PM, maar ook hier een warm welkom uiteraard.
Heb je nog (meer) plannen met de Omi ?

Veel plezier aan boord.
:w Ruud
 
MetalRush zei:
Hey Tony,

Welkom vanuit Tiel _O-
We hebben elkaar al begroet via de PM, maar ook hier een warm welkom uiteraard.
Heb je nog (meer) plannen met de Omi ?

Veel plezier aan boord.
:w Ruud

Hey ruud !
nou ik heb al een reactie geplaatst op de topic heb je nog wat aan je omega gedaan.
heb de auto helemaal technisch klaar gemaakt. noem het en ik heb het vervangen. daar naast ook wat aan het exterieur/interieur gedaan. voor me gevoel is die al helemaal af. misschien nog verlagen maar daar moet ik nog overnadenken
Had eigenlijk anderhalf jaar eerder lid moeten worden dan had ik elke week een nieuw onderwerp om overvte updaten. ik snuffel wel het internet af naar leuke toevoegingen! greetz Tony
 
Tony Pansoni zei:
MetalRush zei:
Hey Tony,

Welkom vanuit Tiel _O-
We hebben elkaar al begroet via de PM, maar ook hier een warm welkom uiteraard.
Heb je nog (meer) plannen met de Omi ?

Veel plezier aan boord.
:w Ruud

Hey ruud !
.... ik snuffel wel het internet geweldige OOP af naar leuke toevoegingen! greetz Tony
Staan hier genoeg ideeën, dunkt me...
:')
 

yoyo

The UK brothers
euh even over het hoofd gezien , maar alsnog Hartelijk welkom hier op het OOP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan