yoyo
The UK brothers
Ik heb al geruime tijd last van nattigheid onder het blok.
Eerst dacht ik aan koelvloeistof wat lekte maar daar had ik geen verlies in mijn reservoir!
Nu was het een beetje droog en moest ik toch weer even zoeken en kwam bij mijn oliefilter
een soort sensor (er komt één draad vanaf) die nat is en bij draaiende motor af en toe een druppel laat
vallen.
Al bij al is dit toch niet goed omdat ik altijd het idee hebt "als het eenmaal lekt zal het langzaam aan wel erger worden"
Is deze schakelaar nu een oliedruk schakelaar of is dit wat anders?
En hoe moet deze vervangen worden, en waar moet ik op letten?
Eerst dacht ik aan koelvloeistof wat lekte maar daar had ik geen verlies in mijn reservoir!
Nu was het een beetje droog en moest ik toch weer even zoeken en kwam bij mijn oliefilter
een soort sensor (er komt één draad vanaf) die nat is en bij draaiende motor af en toe een druppel laat
vallen.
Al bij al is dit toch niet goed omdat ik altijd het idee hebt "als het eenmaal lekt zal het langzaam aan wel erger worden"
Is deze schakelaar nu een oliedruk schakelaar of is dit wat anders?
En hoe moet deze vervangen worden, en waar moet ik op letten?