Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Navigatie Kaarten

Zat effe naar nieuwe kaarten te zoeken voor de navigatie en nu blijken er geen nieuwere versie's uit te komen voor de NCDR/NCDC.
Laatste versie is nog steeds de 2009/2010 en zal de laatste zijn(Volgens iemand op FTD)
Nog effe op de Navteq site gekeken maar waar voor de nog lopende type's al de nieuwe versie te koop is is er voor de NCDR/NCDC nog steeds de 09/10 versie te koop :h

Iemand anders die hier meer weet van heeft?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dat zou heel erg vervelend zijn als er geen kaartupdate meer komen, kan het me niet voorstellen, maar goed je weet maar nooit.
 
Ik kan mij dat wél voorstellen.
Er is een einde voor/aan alles.
Tegenwoordig willen ze alles op DVD uitbrengen. Is goedkoper en ze kunnen dan meer landen tegelijk combineren (en een duurdere schijfje verkopen).
Zo is er ook voor een serie Mazda's geen nav-update meer beschikbaar (weet zo even niet welke software zij draaien).
En de groep gebruikers van deze systemen (o.a. wij dus) wordt steeds kleiner.
Ergo: doelgroep niet rendabel meer... exit system /dev/null
Jammer, maar het is niet anders :(
 
Nou ik weet het niet hoor, dat kunnen ze niet maken, vergeet niet dat het systeem gevoerd is t/m 2005 !! (in de Signum, Combo C) Vectra C/GTS, 2004


En voor het OEM NAV systeem in de B1 Omega, worden ook nog kaarten verkocht, recente ! en dat systeem stamt uit 1996 7(8)7




Groetss,

Sjors
 
je zou ook onder BMW kunnen zoeken die voert het zelfde systeem en die brengt ook vaker updates op de markt.
Bij BMW komt er ieder halfjaar een update en Opel eens perjaar.
dat geld ook voor de DVD versies.

gr patt
 
pattrick zei:
je zou ook onder BMW kunnen zoeken die voert het zelfde systeem en die brengt ook vaker updates op de markt.
Bij BMW komt er ieder halfjaar een update en Opel eens perjaar.
dat geld ook voor de DVD versies.

gr patt

Als je een DVD90 in je Opel hebt kan het werken,werkt dus NIET met de NCDx systemen :N
 
Sjors-V6 zei:
Nou ik weet het niet hoor, dat kunnen ze niet maken, vergeet niet dat het systeem gevoerd is t/m 2005 !! (in de Signum, Combo C) Vectra C/GTS, 2004


En voor het OEM NAV systeem in de B1 Omega, worden ook nog kaarten verkocht, recente ! en dat systeem stamt uit 1996 7(8)7




Groetss,

Sjors


kan jij me die leveren ?? ik had er al een topic over met matige reactie's maar als jij ze leveren kan graag
 
henri zei:
Sjors-V6 zei:
Nou ik weet het niet hoor, dat kunnen ze niet maken, vergeet niet dat het systeem gevoerd is t/m 2005 !! (in de Signum, Combo C) Vectra C/GTS, 2004


En voor het OEM NAV systeem in de B1 Omega, worden ook nog kaarten verkocht, recente ! en dat systeem stamt uit 1996 7(8)7




Groetss,

Sjors


kan jij me die leveren ?? ik had er al een topic over met matige reactie's maar als jij ze leveren kan graag


Gewoon bij de dealer te bestellen ;)
 
...of op eBay zoeken (heb ik ook gedaan en zeker als je van het jaar ervoor neemt, scheelt dat een slok op een borrel).
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Kijk, mooi dat er nog verse uitkomen.

Mijn kaart heeft me nog weinig in de steek gelaten, op de nieuwe ring rond Eindhoven na dan, maar daar wil ik toch zo min mogelijk komen. :P
 
Bovenaan