Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuw lid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal! Ik zal me even netjes voorstellen. Mijn naam is Otto en ik kom Den Haag. Samen met mijn vriendin ben ik op zoek naar een nieuwe auto. Onze keuze is deels afhankelijk van een mogelijke promotie van mijn vriendin, maar de Opel Omega is een hele mooie optie. We hopen hier dan ook meer te weten te komen over de wagen :)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Welkom, en veel succes met de zoektocht.
Beetje kijken en je vind nog wel enkele hele mooie exemplaren!!
(Overweeg ook buiten je landsgrenzen te kijken)
 

tonboy

Verbannen
Welkom Ottoo, voor raad ben je hier zeker aan het goede adres.
Regelmatig hebben ook leden hun wagen in de verkoop.
Het hangt natuurlijk helemaal af van je budget en welk model je wilt. Sedan of Station, B1 (1994-1999) of B2 (2000-2003).
Let wel op, Omega's zijn betrouwbaar maar zoals elke auto behoeven zij onderhoud.
Ik zelf heb gekozen voor een Omega Station omdat dit grote achterwielaangedreven auto's zijn, waarvan de onderdelen redelijk betaalbaar zijn (zeker als je zelf handig bent in het vervangen).
Veel succes met de zoektocht en uiteraard met de promotie van je vriendin
 
welkom op het forum! en zoals stijn al zei, overweeg ZEKER in het buitenland te kijken! bv in belgië staat nog een mooie zilvere 2.2 16v station te koop!

groetjes
 

tonboy

Verbannen
lowflyer zei:
welkom op het forum! en zoals stijn al zei, overweeg ZEKER in het buitenland te kijken! bv in belgië staat nog een mooie zilvere 2.2 16v station te koop!

groetjes
Dat is toevallig, jij hebt er toch óók 1 in de verkoop, Yves ? _O-
 
Hoi Otto,

Welkom op het OOP.
Tja alles is te koop, tegen een goede prijs haha.
Let kwa buitenkant vooral op roest bij de wielkasten achter, onderkant deuren, tankdop en bij een station onder de achter ruitenwisser. Veel plezier met zoeken ;).

Gr. Paul
 
Bedankt allemaal! Meteen al een hele rits mooie aan mooie tips, dank jullie wel! We weten nog niet precies alle details van wat we willen, maar mochten we voor de omega gaan dan wordt het in ieder geval een B2 :) . Bij de eventuele promotie hebben we de ruimte voor een nieuwere auto, en daarbij denken we o.a. aan de volvo c30. Daar hebben we hier op autoscout ook al een paar mooie exemplaren van gespot :P (net als van de omega trouwens).

lowflyer zei:
welkom op het forum! en zoals stijn al zei, overweeg ZEKER in het buitenland te kijken! bv in belgië staat nog een mooie zilvere 2.2 16v station te koop!
Haha, heb je ergens misschien meer informatie over je omega staan lowflyer? ;)
IJsblok zei:
Let kwa buitenkant vooral op roest bij de wielkasten achter, onderkant deuren, tankdop en bij een station onder de achter ruitenwisser. l

Dank Paul, dit zijn zeer bruikbare tips!<br /><br />-- 20 jun 2014 17:45 --<br /><br />
altemo zei:
Hallo welkom toto

Goede band trouwens ;)

[youtube]http://youtu.be/FTQbiNvZqaY[/youtube]
 
ja zeker , hij staat op de omega marktplaats hier op de site, en het is een B2 station, zilver proper aan de wielkasten niks aan de ruitenwisser zelfs niet onder het afdekkapje! niks aan de tankdop niks onderaan de deuren en niks aan de raamrubbers(wat ook wel eens voorvalt) d:)b echt een mooie auto! maar vanmiddag komt er al iemand kijken!

groetjes
 
Ok, thanks voor je reactie lowflyer! Ziet er uit als een mooi exemplaar. Wat heeft de kijker besloten?
 
de kijker heeft besloten nog verder te zoeken! hij zocht er eentje waar alles perfect van in orde was, geen roest, alles werken en mocht niks kosten! dus veel succes voor hem!

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan