Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

nieuweaanmelding opel omega b1

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
hoi menssen even vraagje heb een reserve omega staan heb ook leren intrieur in zitten , maar zij leren recaro zetels maar wou ik kopsteunen omzetten maar ik krig die met geen mogelijk omgezet weet iemand hoe ik die los krijg, want heb nou dichte kopsteunen ander moet ik alles omzetten hoor het alvast bedankt<br /><br />-- 03 maart 2012 18:45 --<br /><br />hoi menssen de foto s van mijn omega staan op de site dank zij collin collin nog maals bedankt gr leon
 
knopje bij de voetjes indrukken tot ze boven aanzijn en dan knopje nog steeds ingedruk en de kopsteunen naar boven trekken kost wat moeite wil wel
 
A

Anonymous

Gast
oke bedankt maar deze hebben geen voetjes vindt het zo raar
 
A

Anonymous

Gast
dankje wel gr leon zit ook veel liefde in , ik zoek eigenlijk verlangset als iemand wat heeft gr leon
 

Joep

Verbannen
Verlangset? Bedoel je een verlagingsset? Er zijn er meerdere hier die hun Omega hebben verlaagd, ik meen met Eibach veren, maar daar zou ik Walter of Niels even een pb'tje sturen als ik jou was, die kunnen jou waarschijnlijk precies vertellen waar je die kunt halen.

Succes! :)
 
Joep zei:
Verlangset? Bedoel je een verlagingsset? Er zijn er meerdere hier die hun Omega hebben verlaagd, ik meen met Eibach veren, maar daar zou ik Walter of Niels even een pb'tje sturen als ik jou was, die kunnen jou waarschijnlijk precies vertellen waar je die kunt halen.

Succes! :)

nee Joep, een verlangset, die hebben we toch allemaal. de één wil nieuwe velgen de ander wil een irmscher bumper enz. enz, en volgens mij heb je zelf ook wel een aardige verlangset. _O-
 

Joep

Verbannen
fransels zei:
Joep zei:
Verlangset? Bedoel je een verlagingsset? Er zijn er meerdere hier die hun Omega hebben verlaagd, ik meen met Eibach veren, maar daar zou ik Walter of Niels even een pb'tje sturen als ik jou was, die kunnen jou waarschijnlijk precies vertellen waar je die kunt halen.

Succes! :)

nee Joep, een verlangset, die hebben we toch allemaal. de één wil nieuwe velgen de ander wil een irmscher bumper enz. enz, en volgens mij heb je zelf ook wel een aardige verlangset. _O-
Haha! Je hebt gelijk! :P Ik heb ook een verlangset inderdaad, vooral met m'n liefde voor de Omega... :P
 
A

Anonymous

Gast
hihihi lol verlagsetje willen we allemaal , ik bedoelde zelf verlagingset , vindt zo jammer heb nog complete omega staan met lederen recaro stoelen maar krijg de hoofdsteunen niet om gezet die waren open en deze zijn dicht , en heb ook nog verlagins veren onder zitten maar kan mischien beter kijken voor nieuwe anders moet hele boel uit elkaar slopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan