Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Olaf stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, mijn naam is Olaf Hasselaar, en ik woon in Zeist
Ben sinds eergister een trotse bezitter van een omega 3.2 v6 Executive, met alles erop en eraan, en het bevalt mij geweldig
Heb hiervoor een tijd calibra gereden, en wilde nou toch iets luxer naar mijn werk rijden
ik hoop dat ik hier veel kan leren van de omega

groetjes Olaf
29052010117.jpg

03082009422.jpg

15072010001.jpg

03082009423.jpg

15072010003o.jpg

15072010004s.jpg

15072010002.jpg
 

yoyo

The UK brothers
Sow hey,
Das een mooie bolide OlaF!
Heel veel plezier ermee en kk weet zeker dat we hier nog vaak van je gaan horen.
 

Xedrah

Donateur 2024
Welkom hier!

Mooie bak! Heb precies dezelfde gehad een poosje geleden. Na ja, met een ander kenteken en een grijs stemmig interieur dan. haha. ;)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom hier op het OOP.

Erg mooie Omega, daar zal je veel plezier mee hebben.
 
Welkom op het oop. Je zult hier op ongeveer wel alle vragen omtrend de omega antwoord krijgen,.

Nette omega ziet er heel goed uit.

Gr Jack
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Olaf.

Mooi dat deze ook weer een eigenaar heeft, stond al best een tijdje op je te wachten volgens mij :)

Heb je er al spannende upgrade plannen mee?

Xedrah zei:
Mooie bak! Heb precies dezelfde gehad een poosje geleden. Na ja, met een ander kenteken en een grijs stemmig interieur dan. haha. ;)

Hetzelfde interieur dus. :Y
 
mijn upgrade plannen zijn tot nu toe, eigenlijk alleen het geluid
zit geen Bose in, komt een setje van Mtx in
ik ga nu eerst even van de auto genieten, en volgend jaar komt er een compleet nieuw rvs uitlaat systeem op, en er komt dan ook een chip in
voor de rest wil ik hem zoveel mogelijk origineel houden
bedankt voor de reacties allemaal
 
Welkom hier, Olaf.
Hele mooie Omega... wordt al een echte zilveren 'clan' hier _O-
Ik hoop deze snel, IRL, te mogen begroeten tijdens de volgende meet :Y
 
Welkom ! en een super dikke Omega ! Zeist, daar kom ik iedere dag langs uit mijn werk ! over de provinciale weg N237 als je dus een lak zwarte Omega B1 Omega spot, dan ben ik dat :)
 
Idd erg mooi omega. Mooie wielen ook. Ik zal niet zeggen dat je hier meer plezier aan zal Herben als de Cali ra. Het is echt anders rijden een stuk ontspannender.
Al is een mooie Calibra op zijn tijd ook erg leuk (bochten)
 
nee ik ben die calibra`s helemaal zat
heb er 3 gehad, en alle 3 waren ze verrot
misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld, dat ik niet goed heb gekeken, en te impulsief ben geweest
maar in deze omega rijd het gewoon een stuk lekkerder, voel me af en toe net directeur hahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan