Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega foto's

Hierbij een foto (kwaliteit is wat minder) van mijn vader's ex- omega. Het is een 2.6 bouwjaar 1992, destijds nieuw gekocht en dealer onderhouden.
De auto is nog steeds in gebruik, misschien wordt de auto in de toekomst nog verkocht. Momenteel rijdt hij in een B2 2.6 Station.





Hieronder nog een foto van mijn auto, genomen in het Franse warme land. Hij blijft het vooralsnog goed doen. Er zitten een paar reperaties aan te komen zoals distributie vervangen, achterste krukaskeering vervangen en de xenonlampjes vervangen, voor de rest eens een goede poetsbeurt, misschien kom ik op de meeting even blieken en ideeen opdoen.

PICT0488-1.jpg


Groet,

Jacco :w
 
Station is wel favoriet in jullie familie, hè :D

Altijd handig... als je nog eens aan Astra wilt meenemen _O-

Als je van plan bent te komen (iedereen (met een Omega) is van harte welkom d:)b ), graag even in dit draadje aangeven dát je komt en met het aantal personen.
Dat is handig voor de planning :Y
 
Ik zelf heb veel zin om te komen, even vragen of broederlief interesse heeft om mee te gaan. Ook even kijken hoeveel omega's er meekomen, in de familie rijden er 3 rond, allemaal stations, maar dat was wel duidelijk ondertussen. O-)
Zelf wil ik met de A omega komen, is wel leuk tussen al die B omega's en mijn auto is niet echt in concoursstaat. :'( De A omega is natuurlijk wel van bwjr 1992 dus ook niet echt in showroomstaat maar wel vrijwel zonder roest. d:)b

Jacco :*)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
jaccomv6 zei:
Zelf wil ik met de A omega komen, is wel leuk tussen al die B omega's en mijn auto is niet echt in concoursstaat. :'( De A omega is natuurlijk wel van bwjr 1992 dus ook niet echt in showroomstaat maar wel vrijwel zonder roest. d:)b

Dat is dan geregeld!!! d:)b

wel effe hier aanmelden...
 
Bovenaan