Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega liefhebber

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben Syllie, ik woon in Oss en ik heb sinds 2003 een Opel Omega B 2.0-16V uit 1994 (voor 2003 een Omega A 2.4 uit 1993).
Ik heb er een paar keer voor gestaan om hem te verkopen, maar het is zo'n mooie fijne auto!
Ik hoop dat we veel informatie kunnen uitwisselen, want ik ben de auto aan het restaureren.
 

yoyo

The UK brothers
Hoi Silly,
Hartelijk welkom hier op het OOP. d:)b

Ik weet zeker dat je hier (niet alles) héééél veel informatie kan verkrijgen. :Y
Ik wens je hier dan ook veel plezier en zal het alvast maar zeggen : Er zitten hier een zooitje foto gekken
die van alles en nog wat (als het maar over een Omega gaat) foto's willen zien.
Dus ......ik wil foto's zien!!! :*) :*)
 
welkom op het oop en zoals Aart al zegt wij willen FOTO'S zien.

veel plezier hier en ik ben er zeker van dat we elkaar wel kunnen helpen.

Gr jack
 
Hallo Syllie,

Hartelijk welkom hier en ik ben ook wel benieuwd naar je Omega. Een foto zou daarom wel leuk zijn. Je kan natuurlijk ook naar de meeting komen (scheelt je dan weer een foto maken ;) ).

Groet,

Walter
 
Hallo Syllie,

welkom op ons mooie OOP.
Ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt/verder kan helpen.
Mocht dat niet zo zijn... vraag :)

:w Ruud
 
Sjors-V6 zei:
Welkom !!

Wat is er met je A Omega gebeurt ? een 2.4 is best zeldzaam !!



Groetss,
Sjors

Hey Sjors, de omega A (LPG) had ik weggedaan om 2 redenen, namelijk; de belasting (647 gulden per kwartaal) werd op het gegeven moment zo duur, dat het niet meer rendabel was en motorisch (door de LPG), was ie aan revisie toe. Toen kocht ik de B maar, het was een prikkie.
 
SyllieOss zei:
Sjors-V6 zei:
Welkom !!

Wat is er met je A Omega gebeurt ? een 2.4 is best zeldzaam !!



Groetss,
Sjors

Hey Sjors, de omega A (LPG) had ik weggedaan om 2 redenen, namelijk; de belasting (647 gulden per kwartaal) werd op het gegeven moment zo duur, dat het niet meer rendabel was en motorisch (door de LPG), was ie aan revisie toe. Toen kocht ik de B maar, het was een prikkie.




Zo zeg wat een geld ! ik heb 2 Omega's (B1 V6 en een A 4 cylinder) maar dat is nog niet eens zoveel bij elkaar ! dan kan ik je switch best wel begrijpen.

Veel succes en geluk van je 'nieuwe' Omega !! d:)b



Groetsss,
Sjors
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan