Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omegawolde stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik ben Richard 35 jr uit Flevoland, Ik heb voor het eerst een Opel omega 2.0 16v caravan gekocht bwjr 1999.

Ik hoop dat ik er veel plezier aan mag beleven. Ik heb ook nog een Seat ibiza 1.8 20vt cupra bwjr 2001 , dus het is wel ff wennen met de Opel ;). Ik heb al wat dingen gelezen hier en heb ook nog wel wat (technische) vragen.

Mochten er vragen zijn wil ik ze graag beantwoorden.
omega2016v.jpg


omegastation.jpg

omega20.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Richard,

Nette Omega. Een Diamond zo te zien? :)

Ik zie dat je koplampen wat dof worden. Laat je bij een keuring niet aanpraten dat die vervangen moeten worden à veel €€€. Die zijn prima te polijsten mocht dat nodig zijn. Zal nog wel even duren voor de licht doorlatendheid te laag wordt, maar ook voor jezelf is een optimaal lichtbeeld wel prettig.

Veel plezier ermee!

:w Jacco
 
Das snel :).
Ja het is een diamond edition. Ik zal morgen eens een foto van de koplampen maken. Heb je enig idee wat voor fitting deze lamp heeft? Ik zit te kijken voor een xenonset om in te bouwen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Je hebt er een H1 fitting in zitten.

In mijn B1 zit ook een achteraf ingebouwde Xenon set. Heb een Pilot setje erin, erg tevreden over.
 
Super bedankt! Ik zit ook over een Pilot set te denken... Maar ik heb in mijn seat een 55watt set xenon zitten en daar ben ik ook wel tevreden over moet ik zeggen, maar die heeft Pilot volgens mij niet. Ik wil ook gelijk van die led stadslichtjes erin zetten. Vanavond maar eens op zoek gaan dan.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Richard.

Mooie Caravan.

En in de juiste topics kan je je vragen kwijt.
 
Hallo Richard,

uit Zeewolde, neem ik aan ? :P
Mooie uitvoering Omega. Heb je er nog plannen mee (behalve de koplampen/xenon) ?

Veel (lees-)plezier hier.

:w Ruud
 
Idd Zeewolde. :D Dank je ik kwam hem in 1 x tegen bij een garage en vond het wel een complete auto voor dat geld...

Voor de rest wil ik nog kijken of ik mn radio werkend krijg op het schermpje wat naast het stuur zit.... Andere velgen moeten er nog onder komen (ben ik voor aan het rondkijken). En dan mss nog wat kleine dingen als ik wat tegenkom op het forum...
 

yoyo

The UK brothers
Hoi Richard,
Hartelijk welkom hier op het OOP.

Als jij die xenon en die stadslichtjes erin gaat zetten kijk dan wel uit dat je niet te hard gaat drukken op de fittingen ,want je druk de verstelmogelijkheid in je koplamp unit gemakkelijk kapot.

Voor de rest wens ik je veel plezier met je Omega.
 
yoyo zei:
Hoi Richard,
Hartelijk welkom hier op het OOP.

Als jij die xenon en die stadslichtjes erin gaat zetten kijk dan wel uit dat je niet te hard gaat drukken op de fittingen ,want je druk de verstelmogelijkheid in je koplamp unit gemakkelijk kapot.

Voor de rest wens ik je veel plezier met je Omega.


Dankjewel voor de tip

Dank jullie wel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan