Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ook ik even voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo forumleden, :w

ook ik kwam dit forum tegen en ben nu ongeveer zelf een half jaar in het bezit van een omega stationwagon.
Ik ben hessel 30 jaar, woonachtig in joure te friesland, en heb een lieftallige vrouw en twee geweldige kinderen en de derde opkomst. Laat dit laatste nu de reden zijn dat ik bij de omega uit kwam ivm de drie kinderzitje's die straks nodig zijn. Zelf had ik geen echte voorkeur, maar zo, wat wordt de omega onder gewaardeerd. Zolang ik deze rijdt heb ik er nog geen spijt van en wat een rij genot, oke oke het is niet een v6 _/-\o_ maar qua rij genot hoef ik echt niet anders. Het betreft een station uit 1998 en wel de diamond uitvoering en de kleur is champagne/beige. Hij is voorzien van een achterklep spoiler.
Ik hoop via het forum wat meer te weten te komen over deze auto's want ik ben zowaar wel een omega fan geworden.
Zodra ik wat foto's heb zal ik deze hier plaatsen, al weet ik nog niet hoe dat precies gaat, maar daar komen we ook wel achter. :Y
 

yoyo

The UK brothers
Hessel,

Hartelijk welkom bij "ons" forum.
Het valt mij op dat de mensen uit het hoge noorden de laatste tijd nogal
een gezellige tijd hebben gehad. :Y
De tweede waar een kleintje onderweg is namelijk, succes. *O* *O*

En hier valt veel te leren, dat is mij ook al een tijdje duidelijk geworden. d:)b
 
Welkom op het forum d:)b

Als je foto's wilt plaatsen kan je dat via TinyPic uploaden(Linksonder het tekstveld naast Opties)

gr

Danny
 
hessel van harte welkom op het OOP, dat je geen v6 hebt wil niet zeggen dat jou omega minder is alle omega's zijn gelijk. en champagne is een hele mooie kleur, veel plezier en rij genot met je caravan.


aart je hebt wel gelijk in het noorden hebben ze veel binnen gezeten met die winter lol.
gr,martijn
 
Welkom Hessel,

veel leesplezier (staat genoeg en komt dagelijks bij) :Y

Foto's kun je eenvoudig uploaden via 'TinyPic' (éénmalig een account aanmaken is wel handig (dan kun je het ook naar eigen believen categoriseren)) en kun je vinden nadat je op de knop 'POSTREPLY' hebt geklikt (onderaan iedere pagina).

:w Ruud
 
iedereen bedankt voor de welkoms reactie, e foto zal ik via Tinypic' wel even proberen.
jongens alvast bedankt.

Gr. hessel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan