Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Op de sleepwagen :(

Wilde vanmiddag wegrijden bij de zaak en had van te voren de raampjes al een beetje opengedaan om de ergste warmte eruit te laten.
Toen ik wilde wegrijden en ik stak mijn sleutel in het contact was daar dus geen mm speling in te krijgen.

Van alles geprobeerd maar niks werkte.
Maar even de stuurkappen eraf gehaald maar veel verder kom je daar ook niet mee.
Op internet nog wat tips bekeken en ik weet nu hoe de cilinder eruit moet maar dan moet je wel de sleutel in een bepaalde stand krijgen en dat lukt dus niet.

Na een uur heb ik het opgegeven en heb ik route mobiel gebeld.
Die is nog 20 minuten bezig geweest en die kreeg het ook niet voor elkaar.
Dus toen maar op de wagen moeten zetten.
Er stond nog een auto op de wagen en die moest er eerst af want een automaat mag je uiteraard niet zomaar in de lepels hangen en slepen.

GMlvFBe.jpg


Morgenochtend gaat hij naar mijn vaste dealer Eef en Huub op de Ceintuurban, even afwachten dus maar.
Voorlopig mag ik het doen met een Yaris :r
 
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!!
Heb ik bij m'n Astra gehad, was moeilijk maar uiteindelijk in de 1e stand gekregen. Toen had ik geen sleutelcode, dus moest een nieuw slot en dus een 2e sleutel. Dus ik hoop dat je die wel hebt.
Kostte toen geloof ik €80, met sleutelcode was iets duurder dacht ik.
Succes in ieder geval ;-).


Gr. Paul
 
Bovenaan