Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Opcom uitlezen werkt niet?

Hallo allemaal,

Vraagje specifiek voor het OOP. Vraag loopt ook al op het opel-forum, maar daar zijn we er nog niet uit.

Ik heb een OPCOM uitlees module, china cloan. Ik lees met deze set zonder problemen auto's uit. Zelf mijn Vec en een Corsa uitgelezen, maar ook op bv andere Corsa's en Vectra's en zelfs een Movano allen zonder problemen. Tot nu dan met mijn Omega.

Ik rij de Y22XE uit 2002. Geen reactie van de ECU (boordcomp). Settings nagelopen, communicatie tijden aangepast, gekozen voor autom. detectie maar ook handmatig auto geselecteerd. Opcom werk nog steeds op Corsa, dus lezer is niet stuk.

Draai als het goed is op versie 1.39.

Grappige aan dit verhaal: op het OF is er ook iemand met de zelfde auto uit het zelfde jaar, maar ook met het zelfde probleem. Verder kan ik wel de ECC uitlezen, die geeft wel een reactie.

Weet iemand hier iets van?

Thanx in ieder geval _/-\o_

Greetz Emiel
 
R

Ralph

Gast
goedkope Chineese pleu@ri$ zooi.
weggooien en een echte halen. opcom moet iedere opel aan kunnen

en volgen jou tekst rij je een Z2.2.
 
R

Ralph

Gast
hé, die dingen kosten 80 euro en die uit china 50. een draaien op oude software de nieuwe is 2.039.
en wie zegt dat ik een dikke portemonnee heb? de uitlezer van mij is bedrijfsmatig.
 
He, Ralph wat ik hier mee wou zegen is dat de meeste forum leden allemaal hobbyisten zijn. Een Originele Nederlandstalige Op-com met officiële licentie. Kost toch snel 1169,00 euro.
Terwijl je een Op-com China cloan koopt voor nog geen 20/30 euro met software incl. verzenkosten. Dus ja dan is de keus als hobbyist snel gemaakt. Als jij mee een Pm kunt sturen waar ik een originele kan kopen plus software voor 80 euro. Dan koop ik er morgen gelijk 1.
Dus laten we elkaar helpen en behelpen met wat we hebben. Dat wou ik eigenlijk zegen met mijn vorige opmerking.

Mvg, Jan Wieger,
 
Heren, rustig :P

Nee snap ook wel dat het rommel is, echter rommel deed t verder dus goed. Alleen bij deze, idd Z22, gooi ze graag door elkaar ;) lukt het mij niet.

Kijk als het niet lukt ben ik ook niet te beroerd om naar de VOD te gaan, maar tja ik maak er niet zooo vaak gebruik van om een 2e hands scanner (nieuw helemaal absurt) + licenties te moeten kopen voor de software.

Is voor mij een hobby idd, ben geen garagehouder _O-

Thanx and Greetz Emiel

O ter aanvulling. Opcom programma zelf is van 08/2010 dus vrij recent nog.
 
Hoi, Emiel Ik heb zelf eens een Omega Z 2.2xe van 2001 uitgelezen en ik had er geen problemen mee. Wat ik hier wil zegen, kies eens een ander bouwjaar. Dit staat ook in het naslagwerk van Op-com als mogelijke oplossing.
He, Ralph heb jij voor mij al het adres gevonden voor een goede Op-com voor 80 euro, s
Mvg, Jan Wieger,
 
R

Ralph

Gast
jwsmedinga zei:
Hoi, Emiel Ik heb zelf eens een Omega Z 2.2xe van 2001 uitgelezen en ik had er geen problemen mee. Wat ik hier wil zegen, kies eens een ander bouwjaar. Dit staat ook in het naslagwerk van Op-com als mogelijke oplossing.
He, Ralph heb jij voor mij al het adres gevonden voor een goede Op-com voor 80 euro, s
Mvg, Jan Wieger,

aangezien jij mij blijft opzoeken en betrekken bij e.e.a. en waarschijnlijk denkt dat het niet te koop is dan heb ik hier wat voor je,
<a class="postlink" href="http://www.autoexecutive-shop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autoexecutive-shop.nl/</a>
deze mannen verzorgen de software voor mijn en overige bedrijven met het uitleestoestel waarmee je zelfs de sleutels kunt in en uitlezen specifiek voor opel. zelf heb ik de diagun, heb hier meerdere mannen op het forum mee geconfronteerd en laten zien wat mijn toestel kan.
 
Bovenaan