Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

OPEL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ik ben Hans h heb een opel omega zwart sedan 2.2 uit 2002 met alles er op en eraan gr

-- 15 jul 2014 12:40 --

hans h zei:
Hoi ik ben Hans h heb een opel omega zwart sedan 2.2 uit 2002 met alles er op en eraan gr
Maar ik weet niet hoe lang ik hem kan blijven rijden hij weegt behoorlijk en ik loop in de ww dus misschien komt hij te koop .<br /><br />-- 15 jul 2014 12:42 --<br /><br />Maar liefst hou ik hem vanzelf maar als hij te koop komt horen jullie hel gr hans
 

tonboy

Verbannen
Welkom Hans, het zal in ieder geval niet aan het OOP liggen qua onderhoudskosten. Genoeg tips en links voor goedkoop onderhoud en goedkope onderdelen.
Heb je foto's voor ons, zijn we gek op.
 
Welkom op het Forum

En we zitten in hetzelfde schuitje qua werk, hoop voor je dat de nieuwe aanwinst lang voor de deur kan blijven staan.
 

tonboy

Verbannen
Zo doe ik het : Als je eerst een bericht plaatst en dan kiest voor wijzigen, zie je daarna onderaan het venster "upload to tinypic" , daarmee kan je foto's invoegen. Let op, max ongeveer 1000 px x 800 px
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan