Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Opknappertje...

Zonde om een échte Omega zo te laten onderkomen. Hoop dat deze nog gered gaat worden :F

mmg12t.jpg
 
oei! deze ziet er echt wel onderkomen uit! maar was het een échte omega? want deze persoon die de wagen aant vervoeren is kan hem dan ook wel eens gekocht hebben voor de motor! de kas zelf is wel echt veeel werk!
 
Wat ik begrijp is dat deze Lotus Carlton een paar jaartjes in een Engelse schuur heeft gestaan. Ik verwacht wel dat hij weer staat te glimmen over 'enige' tijd :*)
 
GT/E 1000 zei:
Wat ik begrijp is dat deze Lotus Carlton een paar jaartjes in een Engelse schuur heeft gestaan. Ik verwacht wel dat hij weer staat te glimmen over 'enige' tijd :*)

Lijkt me geen probleem, tot nu toe alleen wat beginnende roest in de wielkasten _O-
 

richard66

500.000+
Oeps dat ga je niet in een paar dagen in orde krijgen .

Kan beter zeggen verkeerd afgelopen met deze omega. :'(

Gr Richard. :b
 

Joep

Verbannen
Zonde joh! Dat kost nog wel wat werk om die weer goed te krijgen. Tenzij de aanschafprijs lekker goedkoop was en je van een uitdaging houdt. ;)
 
Wel een raar kleurtje voor een Lotus... En die velgjes achter lijken me ook wat smal?

Verder vind ik de geschiedenis van zo'n auto een beetje vreemd. Stal dat je in '90 een Lotus op gaat halen, dan weet je dat je wat bijzonders hebt (gezien oa. het prijskaartje) Je doet hem vervolgens ook niet weg... Maar dan laat je hem in een schuur verrotten. :?
 
Bovenaan