Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

origineel radioframe uitbouwen

hallo oop,

een vraagje hoe krijg ik het originele radio frame uitgebouwd aangezien de hele bekabeling van de radio ed hierin vastgeklikt zit...denk wss dashboard uitbouwen...

mvg sean willems
 
R

Ralph

Gast
stekkers kun je los klikken en het frame zit op de achterplaat vast met een schroef.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Gewoon schroefje achterin het frame losschroeven. Eventueel de zijkanten iets naar binnen vouwen, daarmee kan hij zich nog vastgrijpen.


Als je toch het hele dashboard gaat demonteren, vervang dan meteen je kachelradiateur preventief. ;)
 
ik heb geen idee dit is mn eerste fatsoenlijke auto en heb geen zin om m te begaaien ken er ook niet veel van heb mn versterker kabel gelegd voor mn 1800w subs wou het spel aan draaien krijgen met een cinch omvormer "gewone speakerkabel naar tulp" maar lukt niet echt dacht dat ik een remote had gevonden de rode draad van de telefoonaansluiting met als resultaat lege accu andere dag haha maar we komen er wel zeker wil ook de radio wisselen voor een met dvd en sub aansluiting maar ook de bose gewoon houden wie heeft er ervaring mee??????
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
De radio moet een 2 Ohm output ondersteunen wil je de Bose speakers willen kunnen blijven gebruiken. De sub wordt via de Bose soundprocessor aangestuurd. Je kunt hier niet lukraak een andere radio tussen zetten.
 
B-Buster zei:
Gewoon schroefje achterin het frame losschroeven. Eventueel de zijkanten iets naar binnen vouwen, daarmee kan hij zich nog vastgrijpen.


Als je toch het hele dashboard gaat demonteren, vervang dan meteen je kachelradiateur preventief. ;)


_O- _O- _O- _O- _O- geweldig
 
B-Buster zei:
De radio moet een 2 Ohm output ondersteunen wil je de Bose speakers willen kunnen blijven gebruiken. De sub wordt via de Bose soundprocessor aangestuurd. Je kunt hier niet lukraak een andere radio tussen zetten.

dacht al zoiets aangezien er weinig bekabeling is voor die 8 luidsprekers welke is dan de remote een rood witte meen ik gelezen te hebben ergens op forum dus komt al in de richting dan
 

Joep

Verbannen
Ralph zei:
stekkers kun je los klikken en het frame zit op de achterplaat vast met een schroef.
Dit heb ik ook geprobeerd alleen durf ik niet te trekken of te hard te duwen. Welke kant moet ik drukken of trekken of slepen?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hij grijpt nog in de zijkant vast, beetje naar binnen buigen en naar je toe halen.
 
Bovenaan