Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Pieter stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Hallo allemaal !

Eerst wil ik even zeggen dat jullie een mooi forum hebben ;)


Ik ben Pieter, 29 jaar en werk voor een uitvaart onderneming.
Hier rij ik met name de volg auto, in dit geval een Mercedes S 350 Prestige.
Deze zal overigens binnen kort vervangen worden door het laatste model, ook zal ik hier wat foto's van plaatsen.

Prive heb ik echter altijd Opel gereden, en wil nu een Omega 3.0 V6 gaan aanschaffen van het type B2.
Hier heb ik al wat voor in gedachten, en ga aankomend weekend dan ook de betreffende auto bekijken.

Mits ik deze koop, wordt hij eerst gepoetst voor ik foto's plaats.
Ik zag al dat jullie goeie ervaringen hebben met carclean.nl dus ik denk dat ik daar maar morgen maar eens spullen ga bestellen.



Alvast bedankt voro het lezen, en tot spreek,


Groeten Pieter
 
In ieder geval al van harte welkom op het forum en wij zijn in blijde verwachting van leuke plaatjes van de gepoetste omega. d:)b
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Pieter.

Dank d:)b

Mocht je nog vragen hebben omtrent je nieuwe aankoop dan kan je die hier in de juiste afdelingen stellen.
En zoals je al gemerkt hebt zijn we gek op foto's.
 
Hallo Pieter,

welkom bij de club.
Dank voor de complimenten. We doen ons best :) en uiteraard willen we nog beter :Y

Zodra jouw Omega gewassen en gepoetst op de oprit staat, MOET ie natuurlijk wel in alle glorie aan ons gepresenteerd worden, hè... dat zul je begrijpen... toch :>

:w Ruud
 
Hallo Pieter,

Welkom bij het OOP. Mocht je de betreffende Omega gaan kopen dan wens ik je hierbij nu al veel plezier van je aanwinst. Op het forum is veel ervaring met het rijden en het onderhouden (incl. poetsen) van de Omega. Je kan daar in de toekomst dan je voordeel mee doen.

Groet,

Walter
 

yoyo

The UK brothers
Hartelijk welkom hiet op het OOP :Y
Veel succes en wijsheid, als de omega staat te glimmen voor je deur moet je er echt een aantal foto's van maken.
Daar zijn ze hier gek op heb je kunnen merken. ;)

Veel plezier hier. d:)b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan