Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

pitman arm

Vandaag bij de apk geweest. Conclusie: pitman arm afgebroken (staat er) :? . Hoe kan ik dan rijden. Stuurkogel LV en een uitlaat rubber is kapot. Voor de rest niet veel spannends.
Heb al gebeld voor dat onderdeel maar bij opel in breda was er een leverings probleem volgens de man van de onderdelenbalie. Dus heb deze maar bij universeel bedrijf besteld. Over 2 dagen is ie binne. Is het veel werk dat ding vervangen? Neem aan dat het auto omhoog is los draaien en de nieuwe erop zetten?

Mvg:
Martijn
 

yoyo

The UK brothers
En je verlichting? (die was toch ook naar beneden geflikkerd euh....gevallen ?)
 
Daar staat niets van op het papiertje. Nu je het zegt. hahahahaha. Hebben ze niet gezien denk.
Maar moet wel gemaakt worden hoor. Alles moet gewoon zijn zoals het hoort.
 

Andrew

600.000
Met een gebroken pitman-arm kom je niet ver, dus dat slaat nergens op als je nog kunt rijden. Je zult een fuseekogeltrekker moeten gebruiken, als je mazzel hebt is een fikse tik met een hamer voldoende om de boel los te laten schrikken. Alhoewel ik persoonlijk niet gecharmeerd ben van die hamertje-klop methodiek.

Andrew
 
Andrew zei:
Alhoewel ik persoonlijk niet gecharmeerd ben van die hamertje-klop methodiek.

Andrew
Nee dat is het laatste redmiddel.
Stond een doe-het-zelf "monteur" op de brug tegenover die van Ralph 2 weken geleden op z'n remklauwen te hameren.... Resultaat 1 afgebroken bevestigingsbout. Wilde hij mee gaan rijden. Kwam hij bij Ralph vragen of dat wel ging hahahaha, dat heeft ie geweten!

Gr. Paul
 

Andrew

600.000
Ja, je hebt er horken tussen zitten. Ooit eens mogen aanschouwen dat een d-h-z-monteur een achterremtrommel niet snel genoeg over de ingesleten richel heen kreeg. Ik zou dan de remschoenen zover terug stellen dat het wel gaat. Maar nee, de hamer zou wel uitkomst brengen, met als gevolg een stuk dat finaal uit de remtrommel brak. En dan de schuld geven aan de slechte kwaliteit remtrommel 8)7

Andrew
 
Bovenaan