Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Poetsdag Volvo V70 en Omega B1 Combi

Xedrah

Donateur 2024
Vandaag met een vriend van me bijna de hele dag bezig geweest met poetsen. Toe we het eten achter de kiezen hadden, hebben we besloten om nog even wat foto's te schieten. Was al tegen achten en dus helaas zonder zonnetje, maar toch wel aardige plaatjes, welke ik graag ff met jullie deel... :)

fo0uua.jpg
2w4brkm.jpg
2q24lr6.jpg
fvbj4l.jpg
2njg0uw.jpg
1zbqips.jpg
27y24xt.jpg
elb0ig.jpg
2q0jad2.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Lol, die mevrouw loopt er ook wel warm voor zo te zien. :+

Mooie foto's. Ik vind het wel leuk om te zien dat die Volvo, welke toch behoorlijk wat jaren recenter is qua ontwerp, er qua model zeker niet jonger uit ziet dan de Omega. Vanuit bepaalde hoeken oogt die laatste zelfs moderner vind ik.
 
B-Buster zei:
Lol, die mevrouw loopt er ook wel warm voor zo te zien. :+

Mooie foto's. Ik vind het wel leuk om te zien dat die Volvo, welke toch behoorlijk wat jaren recenter is qua ontwerp, er qua model zeker niet jonger uit ziet dan de Omega. Vanuit bepaalde hoeken oogt die laatste zelfs moderner vind ik.
Dat is volvo eigen en om eerlijk te zijn mooier. Maar dat is puur smaak :9 Ben blij dat volvo niet als een schoothondje met de rest meeloopt wat betreft vreemde koplampen etc etc. Al kun je de C30 niet echt een volvo noemen 8)7
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik vind Volvo als merk erg aansprekend, echter als ik dit model vergelijk met de wat oudere generaties vind ik deze minder in de lijn van tijdloos en eigenzinnigheid vallen zoals eerdere modellen dat wel zijn. Daar stappen ze daar de laatste jaren ook steeds verder vanaf.
 

yoyo

The UK brothers
David,
Jullie hebben weer goed je best gedaan want ze staan weer mooi te glimmen.
(hele mooie plaatjes trouwens) d:)b
 

Xedrah

Donateur 2024
B-Buster zei:
Lol, die mevrouw loopt er ook wel warm voor zo te zien. :+

Welke mevrouw? :?


B-Buster zei:
Mooie foto's. Ik vind het wel leuk om te zien dat die Volvo, welke toch behoorlijk wat jaren recenter is qua ontwerp, er qua model zeker niet jonger uit ziet dan de Omega. Vanuit bepaalde hoeken oogt die laatste zelfs moderner vind ik.

Dat viel mij ook al op! Opmerkelijk he?
 
Gaaf zeg ! zien er beide super uit d:)b


Eerste wat mij opviel, en dat zeg ik niet omdat ik een Omeg aliefhebber ben, wat is die Volvo een gedateerde auto kwa stroomlijn naast de Omega ! :/ een V70 rijd kei goed pas nog met een zelfde gereden met een T5 namelijk en Dynaudio pro logic soundysteem.. maar al sik ze zo naast elkaar zie is dat echt mijn meen (en ben niet de enige wat ik lees)
 
Bovenaan