Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

pontiac gto

hoi weet iemand zo of de remklauwen van een pontiac gto 2006 ook passen op de omega's ???

ik meee er iemand over gehoord te hebben dat van af een bepaald bouwjaar het niet past


grtz henri
 

Vega

Medewerker
Administrator
Schijven zijn groter en daardoor ook de remklauwen.
Schijven passen niet op een Omega, ook niet van een 04
 
okee schijven zijn groter weet je de maat ook ? schijven kan ik wel groter krijgen als de aanbinding van de klauw maar past en dat past als iemand zo de schijf maat weet van de 06 gto ? ik ben al een eind verde thnx

-- 06 jun 2012 14:23 --

update ... ik heb een complete remmen set gekocht inc schijven kabels en al k ben nog bezig met grotere schijven maas kan pas verder als ik de gto set binnen heb

ik ben inmiddels iets verder en ik weet welke schijven ik moet hebben om te passen en meten nu nog een setje zien te vinden ......
 
Dat zijn ze ja. Hou rekening met shippingkosten (ongeveer 70 dollar) en douane (ongeveer 30 euro). En dan kun je beginnen... 8)
 
ik heb de set nog liggen met nieuwe schijven van een lotus omega moet alleen nog een beugel laten maken voor de rem klauwen op de omega voor poot ik heb alleen geen omega meer dus ik doe er nu ook weinig mee bij gebrek aan auto om het op te zetten. Mocht iemand interesse hebben dan mag die het setje over nemen .
 
Dus je hebt calipers voor een Lotus Omega, maar die passen niet direct op een Omega B? Wat zijn de specs van die klauwen? Zuigers enz?
 
neeee ik heb gto klauwen liggen van 2006 de grotere en nieuwe remschijven van een lotus omega liggen. de klauwen moet ik nog een beugel voor bedenken

of iemand anders meot het willen overnemen en de beugel zelf gaan fabrieken
 
Ah duidelijk. Nee als ik aan zo'n upgrade begin wil ik niet gaan rommelen met adapters. Daar is het me een iets te kritisch onderdeel voor :+
 
warhamstr zei:
Ah duidelijk. Nee als ik aan zo'n upgrade begin wil ik niet gaan rommelen met adapters. Daar is het me een iets te kritisch onderdeel voor :+
is geen rommelen zo zetten ze de porsche klauwen ook vast met een losse bracket
 

tonboy

Verbannen
Die adaptors moeten los te verkrijgen zijn lijkt mij, als GTO 2004 eigenaren hun remmen ombouwen naar GTO 2006 remmen lopen ze anders tegen hetzelfde probleem aan. Of verwisselen zij ook de fusee ?
 
Bovenaan