Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Portier LA kan niet meer open! [Opgelost]

Bah, bah, bah!

Vandaag nuttig geweest met het erachter komen dat mijn slotmoter linksachter lam is, dus net heel m'n portier weer in elkaar gezet, netjes dichtgedaan.

MAAR NU WILDIE NIE MEER OPEN :( :X :? ;w |:(

Wat kan ik nu doen? Binnen paneel gaat er echt niet af als de deur dicht zit!? :?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: O,nee he!

Ik denk dat je de inbrekers methode moet gaan gebruiken.
Via de buitenkant langs het glas een lange platte dunne strip naar binnen schuiven en dan proberen de deur te openen.
Of via de verwijderde deurhangreep aan de binnenkant als dat gaat.

Als de deur op safelock staat dan wordt het allemaal een stuk moeilijker.
 
Re: O,nee he!

Hij staat iig niet op kinderslot dat weet ik zeker, ik ga het nu door het gat van de binnenhandrgreep proberen...
 
Re: O,nee he!

Maar staat hij op "safelock" ? Heb je de afstandsbediening dus 2x ingedrukt? Zo ja, dan heb je ècht wat aan de hand...
 
Re: O,nee he!

Ai ai ai. Wat heb ik weer een mazzel.

Tis opgelost nu, pfiew

Scenario: Deur op Safelock Kinderslot ( :X ), deurgreep buiten doet niets, binnen dus ook niet en de servo van de CV is kapot. Klinkt vrij hopeloos.

Heb vandaag het binnenpaneel eraf gehad en het complete slot losgehad. (de drie Torx boutjes in de deur) Binnenpaneel terugebevestigd maar niet goed, slechts één van de vier stalen clipjes zat maar vast. Die los geramd tussen raamrubber en kunstof strip boven in het panneel door... Toen met m'n hand zover mogelijk naar achter in de deur en toen voelde ik iets loshangen aan de buitenhandgreep. Bleek dus dat ik met het loshalen van de hele slotmodule dat ding (een pinnetje) uit die module geschoten was. Heb toen aan de module een handeltje gevonden waarmee het slot opengetrokken kon worden... *O* :k
 
Re: O,nee he! [Opgelost]

[mod]Wim, ik wil je vragen om toekomstige titels van een onderwerp wat beter te omschrijven. Dit is een kreet waar niemand wat mee kan :N
(zie ook punt 2.5 van de AV)
B.v.d. :w Ruud[/mod]
 
Bovenaan