Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

radio verbreden met woofer aantal vragen!!

hallo ik ben nieuw op dit forum en ik ben sinds zaterdag eigenaar van een omega 2.5 v6 daimond editie 1998

nu heb ik een aantal vraagjes waaronder :

ik zou graag een kabel 35/110ste van de accu naar de koffer willen trekken ,langs de deuren op de dorpel gaat nog wel maar ik heb een probleem .
hoe kom ik door het motorschot heen ?????
heeft hier iemand érvaring en of foto's van/mee??

en hoe kom ik bij mijn mistlampen (om te vervangen voor xenon look) ?>?

en zit in elke omega een boordcomputer of in de mijne niet ?
ik heb een sony radio maar dus geen plek voor dat derde blok

nou bij deze houd ik et effe alvast bedankt voor uw antwoord

met vriendelijke groet Orry
 

Vega

Medewerker
Administrator
[mod=Vega]Zoals in de Algemen Voorwaarden staat die je hebt gelezen toen je je aanmelde, wordt er van elk nieuw lid verwacht dat hij/zij zich netje voorstelt in Wie ben ik...[/mod]

Als je een automaat hebt dan zit er nog een extra rubber waar normaal het koppelingspedaal zou zitten.
Anders moet je een extra gat boren of hem door het bestaande rubber van de kabelboom voeren.
Er zijn foto's van, gebruik de zoek functie.

Bij de mistlampen kan je komen langs de onderkant van de bumper en door het rooster aan de voorkant van de bumper los te schroeven.

Nee niet in elke Omega zit een boordcomputer, ligt helemaal aan de uitvoering.
 
<a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=45&t=1294&p=17700#p17700" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=45&t=1294&p=17700#p17700</a>

Hier even bladeren.

Gr Jack
 
Bovenaan