Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Re: koplampen dap...

Zo eindelijk eens iemand hier gevonden met een dap machine. ..
Gelijk mn lampen een beurtje gegeven. ..

Start...

i22jiu.jpg


Finish

1zgq4w4.jpg


Greetz sean
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat ziet er weer een heel stuk beter uit, mooi dat je een adresje gevonden hebt in de buurt.

Nu niet vergeten regelmatig (ongeveer om de maand) een waxlaag op je lampen te smeren om ze netjes te houden.
 
B-Buster zei:
Dat ziet er weer een heel stuk beter uit, mooi dat je een adresje gevonden hebt in de buurt.

Nu niet vergeten regelmatig (ongeveer om de maand) een waxlaag op je lampen te smeren om ze netjes te houden.

Hey jacco

Bedankt voor de tip... heb 75euro betaald voor schuren polijsten en nieuwe uv laag was op een uurtje gepiept...dag en nacht verschil is het zeker heb hier nog clarifying compound van turtle wax liggen is dat goed of gewoon glass polish en andwrs gewone plasti shine zeker aangezien het plastic is...

Nu kunnen ze weer ff mee

Gr sean
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als hij een UV laag heeft gespoten zou dat niet nodig hoeven zijn. Zelf laat ik dat liever achterwege en smeer ik er een waxlaag op, spuit je die UV laag niet goed dan is je lichtopbrengst minder en als ze over een tijdje aan de rand weer beginnen zit je met die laag op je lampen.
 
Was een goedje uit een flesje heb niet naar de naam gekeken volgens hun uv laag en nadat ie het erop gesmeerd had heeft ie een verwarmingselement ervoor gezet zogezegd ff bakken...
Heb er 3jaar garantie op gekregen dus zal wel goed komen zeker...

Greetz sean
 

tonboy

Verbannen
Hoop geld 75 euro, als je weet dat je op ebay een complete nieuwe set kan kopen voor rond de 99 euro.
Ok, made in Taiwan, maar als je 3 jaar mee gaan vindt ik het prima. Lichtopbrengst is prima.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Lichtopbrengst is niet prima t.o.v. een goede originele Hella unit. Ik zou ze altijd opnieuw helder maken ipv die Depo's erin te zetten.

Goede keus dus van Sean.
 

tonboy

Verbannen
Heb ik geluk gehad waarschijnlijk ;-)
Ik geef toe, "originele" onderdelen zijn soms beter, aan de andere kant, zelfs VOD's maken steeds meer gebruik van imitatiedelen,
omdat soms de originele onderdelen niet meer verkrijgbaar zijn, of gewoon omdat men ook de klant van dienst wil zijn met lagere prijzen.
 
Bovenaan