Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Roest bij rubberstrip achterdeur

A

Anonymous

Gast
Hallo

Ik wil de roest bij de rubbere strip onderaan bij de instap van de achterdeur behandelen. Aaangezien de roest nog niet heel erg is denk ik het wel zelf te kunnen behandelen met Noverex.

Hoe haal ik de rubbere strip los aan de onderkant waar de achterdeur tegen aan komt, om de beginnende roest aan te kunnen pakken.
 

Xedrah

Donateur 2024
Die kun je eraf trekken, zit vast met drie klikjes. Onderaan, midden en boven (van het ronde deel dan).
 
A

Anonymous

Gast
De rubbere strip die ik bedoel loopt van links naar rechts verticaal dus, hier tegen aan sluit de deur!
 

Xedrah

Donateur 2024
Ah ok, bovenaan ook roest, zie ik. Las te snel.

Die kun je er met veel kracht ook aftrekken, maar dan verbuigen ze. Die van mij zijn rechtgemaakt met een apparaat en teruggeplaatst door de spuiter. Je kunt ook nieuwe kopen. Wel ff informeren naar de actuele prijs bij de VOD.

Zie ook: <a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=52&t=311&start=130" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=52&t=311&start=130</a>
 
Bovenaan