Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Sierlijsten raamlijsten chroom

Wie weet of er voor de omega ook raamlijsten met chroom te krijgen of ooit geleverd zijn?
Specifiek voor een Omega Station. Ik heb een B2 uit 2000 maar ik verwacht dat de lijsten van een B het zelfde zijn.

Een beetje chroom zou m'n zwarte wel mooi staan. Iemand een idee?!¿ 8)

Alvast bedankt voor de eventuele reacties!!

Mark

PS. ik weet niet of dit in het juiste onderdeel gepost is. Beetje een algemene vraag maar ik merk het wel :)
 
Die vraag kan hier wel, hoor :)
Ik denk dat je al snel uit gaat komen bij de Cadillac Catera.
Je zou dus eens op eBay.com moeten gaan kijken.
Ik kan mij geen (standaard) Omega heugen met chrome raamlijsten.
Ik weet wél dat de B-stijl verchroomd te koop is.
Maar dat is óók Cadillac Catera.
 
Hmm.. dat is zonde :(

Volgens mij is de Catera nooit als station uitgebracht...? Passen de raamlijsten van de sedan op de station dan?

Zelfs m'n vectra had een dun chromen lijntje op de raamlijsten! *O*
 
Nee, de Catera is nooit als station verkocht.
Kun je wel het eerste deel tot aan de B-stijl doen :>

En je moet maar zo denken: mooi zwart is niet lelijk :P
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Je kunt eens naar onderdelen van Holden kijken. Ik heb voor een B1/B2 sedan al eens de hele kunststof lijst die vanaf de A stijl langs het dak tot aan de C stijl loopt in chroom gezien. Dat was een onderdeel van een Holden Commodore.
 
Kijk,

Zo komen we er wel. Nu nog even zoeken naar die lijsten. Van Holden zijn ook stations uitgebracht dacht ik. Bedankt voor de tip! :*)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat vergat ik erbij te zetten: ze hebben daar inderdaad ook station uitvoeringen. :Y
 

Colinh

Donateur 2023
Mocht je er niet uit komen, diverse autozaken hebben van die chroomstrips. Nadeel is dat is kunststof en dat schijnt snel te vervagen.

Heb er zelf geen ervaring mee, maar dat zou je evt ook kunnen gebruiken.

Succes met je zoektocht ;)


Gr Colin
 
Bovenaan