Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Sierpaneeltjes in deuren

Colinh

Donateur 2023
Beste allen,

Ik kom als ik doordeweeks een uurtje vrij ben of vroeg klaar ben vaak op de sloop, paar weken geleden was het geval er stond een '98 Omega, met hout interieur design :)
Jammer genoeg was een of andere gek me voor, die alles eruit heeft getrokken, maar heeft laten liggen...
Asbak en het 'bakje' onder de handrem waren gelukkig wel nog op hun plek. Dat kon is nog heel en heb ik nu al in m'n Omega geïnstalleerd.
280820111927.jpg



Het front rondom de radio en climate control wil ik even rustig voor kijken, volgens Walter kon ik het nog wel gebruiken, zitten ook enkele dingetjes los achterop.

Maar helaas de sierpaneeltjes in de deur hebben ook allemaal een 'gekort pikkie' om het zo maar te noemen.
280820111930.jpg


280820111933.jpg



Heeft iemand een idee of dit nog vast te maken is? Misschien met een soort lijm, bij de Gamma heb ik al gekeken of er misschien wat is, maar kon het zo niet zien.

Uiteindelijk wil zo'n zwart houtdesign (wat o.a. Jacco heeft in z'n B1 Onyx), maar voor tijdelijk is het wel leuk als dit er eerst in kan. Ik kon het ook voor 20 euro meenemen totaal dus dat is ook geen schade.


Ik hoop dat iemand een idee heeft.


Mvg Colin
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als je nog genoeg 'vlees' over hebt zou je kunnen proberen met een schroefje + ringetje tegen de achterkant van het deurpaneel die strips vast te zetten.
 
R

Ralph

Gast
de puntjes weg slijpen en knippen, op die plaats met epoxy m5 boutjes plakken. een knappe jongen als je deze nog los krijgt zonder het paneel te breken. pas op met epoxy is namelijk sterker dan seconden lijm en irriteer ogen.
 
Bovenaan