Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Spoelstra AutoTechniek Twijzelerheijde

Wie kent hem niet, <+:) <+:) en natuurlijk die FriesPeuk _O-

Een vent zo gek als een draaideur, verslaafd aan service en Omega... wat wil je nog meer.
Het is, voor een aantal van ons, een behoorlijk eind rijden (je moet er voor naar het 'buitenland'... vergeet niet je inentingen te halen :+ ), maar eenmaal daar aangekomen gaat er een andere wereld voor je open. Onder het mom van: "Kost het mij niks, kost het jou ook niks", worden hier menig reparaties uitgevoerd.
Het is Spoelie niet gek genoeg; kom je voor een set nieuwe banden of een halve blok-revisie, het kan allemaal.
De prijzen zijn absoluut niet te vergelijken met een [acro=Vriendelijke Opel Dealer]VOD[/acro]. Die zou er niet eens voor uit zijn bed komen. Ik vermoed dat Spoelie vanuit de Europese Gemeenschap subsidie vangt (wellicht voor geestelijk gehandicapten, want met zulke prijzen zou je haast gaan denken dat ie de komma verkeerd heeft neergezet in de eindafrekening).
Tegenwoordig kan hij ook airco's afvullen (schijnt behoorlijk speciale apparatuur voor nodig te zijn).

Advies: wil je een leuke rit naar het buitenland en er een dagje 'op uit', is Spoelie absoluut een aanrader voor het onderhoud aan een Omega.
 
Ja, ik kan het bovenstaande volmondig beamen. Daarnaast is Peter Spoelstra ook een zeer sympathieke kerel (en dan niet alleen om de lage prijzen die hij hanteert).

Door zijn vele contacten in de wereld van de automaterialen kan hij de onderdelen voor een prijs leveren waarvoor - zoals Ruud al zei - de VOD (of eigenlijk helemaal niemand) zijn bed wil uitkomen. En mocht je eens afreizen naar het echt hoge noorden dan zal je er versteld van staan welke apparatuur Spoelie allemaal in zijn garage heeft staan.

Groet,

Walter
 
Bovenaan