Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

stuur inbouwen met stuurbediening.

Hallo heb net mijn auto op gehaald en het eerste wat ik wil gaan vervangen is het stuurwiel.Op dit moment geen stuurwielbediening maar die wil ik er wel in hebben moet ik hierbij ook de sleepring vervangen en zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden ?. Het betreft een b1 maar weet niet of alle sturen hierin passen.

Gr Eef
 

Vega

Medewerker
Administrator
Alle Omega sturen passen.
Sleepring moet je vervangen, kan zijn dat het vanaf de radio naar de sleepring niet is voorbereid, je zal dan extra draden moeten trekken.
 
Peter kun je mij vertellen welke draden er moeten zitten (hoeveel draden) en kan ik dit ook zien met het stuur er nog op.

Gr Eef
 
wat voor bwjr is de omega ik heb bij mijn 96 er hij was van november ook een stuur met stuurwielbediening gezet wel met sleepring en alles werkte direkt via stuur dus was allemaal voorbereid, dit is ook aan de stekker te zien bij de radio, moet natuurlijk wel een radio in die dit ondersteund
 
Bovenaan