Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

subwoofer bose

In mijn huidige omega voorzien van bose mis ik eigelijk kracht van de subwoofer.Hoor meer bass uit de luidsprekers dan dat ik de sub hoor (hij doet het wel). Nu is mijn vraag of dit systeem net zoals in de sedan ook uit te voeren is met een dubbele woofer. Lijkt wel of de sub te weinig vermogen krijgt.
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee.. maar weet wel dat Stijn (Échte audio freak) het geluid in de Limousine ook veel beter vind klinken als in een Caravan !

Ja, je zou ook de reservewiel Bose sub kunnen toepassen in het reservewiel in de bodem !

Ik heb een compleet Omega B Bose Soundsystem in mijn A Omega gehad (de ex van Colin) inc die reserve wiel sub, nou dat ging af als de brandweer !
 
Dat komt volgens mij ook omdat bij de limosine 2 subs in de hoedenplank zitten en het geluid direct het passagiers compartiment wordt in geblazen. Bij de caravan zit deze onder de rolo en achter een paneel. Misschien werkt dat nog tegen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb zo'n sub die Sjors bedoeld in mijn reservewiel hangen bij gebrek aan hoedenplank subs. Werkt prima.
 
Bijna, E klasse niet Jacco die heeft een pasform module achter de zijbekleding.. Mazda 6 kan, maar zit een andere driver in, de A klasse sub is de beste keus ! zelfde driver als een B Omega caravan.



KLIKKERDEKLIK
 
Bovenaan