Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

taxatie verzekering

gistere even de verzekeringsagent over de vloer gehad over het afsluiten van een nieuwe verzekering bij een andere maatschappij, wel weer wa- beperkt casco maar goedkoper als de vorige op het formulier stond bij dagwaarde 3000,00 euro, ik vertelde hem dat ik het daar niet mee eens was en toen heb ik zowel bij de anwb als op depender.nl opgezocht naar de dagwaarde van onze omega en mede door zijn relatief lage km stand kwamen die uit op respectievelijk 6000,00 en 6500,00 euro. De verzekeringsagent heeft er toen maar een expert bijgehaald en na het doorlopen van zijn werk kwam hij uit op ook ongeveer 6000,00 euro mede door de km stand en dito uitstraling en omdat hij er zo goed uitzag voor zijn leeftijd, en ik had hem nog niet eens gewassen, toch weer mooi meegenomen, stel hij zou toch gejat worden of in de fik vliegen krijg je toch mooi nog een leuk bedrag.
 
Martijn Stakenburg zei:
Heb de mijne alrisk verzekerd. € 38,- per maand en ook voor € 7000,- + inboedel zoals stereo en zonnen brillen ed.

Gr.

Martijn

Nou Martijn dan is je stereo meer waard dan de auto, wil je niet afzeiken , heb zelf een hele strakke Omega van eind 2001 met de hele historie op papier maar kom niet verder dan 1500 euro inruil<br /><br />-- 12 jan 2013 00:55 --<br /><br />Heb net ff ingelogd maar zelfs een 3.2 met 125000 km uit 2003 levert met inruil 3400 euro op en verkoop 5000 euro en dan praat ik over een executive edition
 

yoyo

The UK brothers
@Jacques:
En de verzekering werd toen gelijk ook weer duurder zeker?
Ik had die vent even op die elektrische stoel van je laten zitten misschien
was de waarde meteen al gestegen. _O-
 
hugo46 zei:
Martijn Stakenburg zei:
Heb de mijne alrisk verzekerd. € 38,- per maand en ook voor € 7000,- + inboedel zoals stereo en zonnen brillen ed.

Gr.

Martijn

Nou Martijn dan is je stereo meer waard dan de auto, wil je niet afzeiken , heb zelf een hele strakke Omega van eind 2001 met de hele historie op papier maar kom niet verder dan 1500 euro inruil

-- 12 jan 2013 00:55 --

Heb net ff ingelogd maar zelfs een 3.2 met 125000 km uit 2003 levert met inruil 3400 euro op en verkoop 5000 euro en dan praat ik over een executive edition


Volgens mijn verzekering is mijn auto nog ruim € 4000,- waard en de inboedel is verzekerd voor € 3000,- dus stereo, zonnenbril ed. Het + in mijn eerste bericht had incl/ moeten zijn. Excuus

2itgfox.jpg


En inruil waarde is anders dan de dag waarde. Een bedrijf waar je je auto inruild weet ook donders goed dat hij voor deze omega's een liefhebber moet vinden en waarschijnlijk in deze tijden de omega niet aan de straat stenen kwijt kan. Puur voor de hoge kosten.



gr.

Martijn
 
hugo46 zei:
Martijn Stakenburg zei:
Heb de mijne alrisk verzekerd. € 38,- per maand en ook voor € 7000,- + inboedel zoals stereo en zonnen brillen ed.

Gr.

Martijn

Nou Martijn dan is je stereo meer waard dan de auto, wil je niet afzeiken , heb zelf een hele strakke Omega van eind 2001 met de hele historie op papier maar kom niet verder dan 1500 euro inruil

-- 12 jan 2013 00:55 --

Heb net ff ingelogd maar zelfs een 3.2 met 125000 km uit 2003 levert met inruil 3400 euro op en verkoop 5000 euro en dan praat ik over een executive edition
hugo log maar eens in bi de anwb en vraag daar maar eens de prijzen op, ik weet dat het in deze tijd anders is maar daar staan hele andere waardes als jij zegt
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Heb ook eens ingelogd bij anwb maar deze bedragen zijn onrealistisch !!!

Dagwaarde € 9650,-

Verkoop tussen particulieren € 8500,-


WAT EEN BULLSHIT !!!


:w
 
jacques zei:
hugo log maar eens in bi de anwb en vraag daar maar eens de prijzen op, ik weet dat het in deze tijd anders is maar daar staan hele andere waardes als jij zegt

Jacques,wat wordt de maand premie €............?
 

richard66

500.000+
Hallo Omega rijders.

Ik laad altijd van mijn auto,s een Taxatie Raport op maken en die blijft 3 jaar geldig en dan moet het weer op nieuwe opgemaakt worden kost 300,00e

Daar komt de waarde op te staan stel de Taxatie is 6000 e en je rijd hem in elkaar of iemand anders rijd er tegen of hij wordt gestolen dan krijg je het bedrag

uitbetaald min 300e eigenrisico met behoud van auto.

Ook als de schade lager is dan de waarde word hij ook weer gemaakt ,

Ik heb dit zelf al aan de hand gehad anders krijg je alleen maar de dag waarde en dat is 3 keer niets.

Gr, Richard. :b
 
René-MV6 zei:
jacques zei:
hugo log maar eens in bi de anwb en vraag daar maar eens de prijzen op, ik weet dat het in deze tijd anders is maar daar staan hele andere waardes als jij zegt

Jacques,wat wordt de maand premie €............?
hoi rene mijn kwartaalpremie was 94.76 en word nu 83.74<br /><br />-- 12 jan 2013 14:15 --<br /><br />
yoyo zei:
@Jacques:
En de verzekering werd toen gelijk ook weer duurder zeker?
Ik had die vent even op die elektrische stoel van je laten zitten misschien
was de waarde meteen al gestegen. _O-
hoi aart kwartaal premie was 94.76 en word nu 83.74
 
Das niet slecht Jacques , allrisk neem ik aan?

Die van mij is allrisk €31.49 per mnd en geen eigen risico. :)

plaatje bij het praatje :D
2qbbrkn.jpg
 
Nou, heb ook maar even op de site van de ANWB gekeken voor de waarde van mijn Omega, Verkoop via dealer 4250 euro, 4000 voor een bovag garage, inruil 2400 euro, particulier 3000 euro en total loss 3950 euro :?

Bedragen waar je volgens mij alleen maar van kunt dromen , blijft een feit dat zo een V6 automaat een superwagen blijft om in te rijden, de bedoeling was a.s. dinsdag om op de brug de bodem met de wielkasten weer eens grondig te reinigen maar zie dat het weer gaat sneeuwen, ff wachten maar.

plaatje bij het praatje
2qb947a.jpg
 
René-MV6 zei:
Das niet slecht Jacques , allrisk neem ik aan?

Die van mij is allrisk €31.49 per mnd en geen eigen risico. :)

plaatje bij het praatje :D
2qbbrkn.jpg
Rene je blijft een super omega hebben echt een mooie b1
 
Bovenaan