Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Telefoonfunctie CCRT2008 bose sound

Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem, nadat ik een ccrt 2008 uz2 had gekocht waar geen geluid uit kwam (door het ontbreken van een bose processor) heb
ik opnieuw een ccrt 2008 gekocht. Dit maal wél een uz9 met processor en het geluid is perfect. Maar dat is niet de reden geweest dat ik een andere radio nodig
had.

Bij mijn oude radio deed de telefoon het niet meer. Als ik de functie aanstuurde (maakt niet uit vanaf stuurwiel of radio zelf) komt er in het beeld scherm te staan
"Even wachten s.v.p" en daar bleef het dan ook bij.

Nu heb ik deze andere radio gekocht en door wijsheid geleerd: eerst testen dan pas kopen. Maar toch iets te snel gehandeld. Ik kan bellen en gebeld worden waarbij ik wel de persoon aan de andere kan "van de lijn" kan verstaan, maar zij horen mij niet... Hoe kan dit probleem zich voordoen en hebben jullie misschien een oplossing hiervoor?

Ik heb een handige zoon die de radio al uit elkaar had gehaald, want de cd-wisselaar werkte niet. Deze heeft hij geruild met de oude en nu werkt het weer perfect.

Achterop de Radio zit een VDO processor. Is deze voor de aansturing van de telefoon? Zo ja, zou dit misschien het probleem oplossen?

Ik houd mij aanbevolen voor alle opties. Ben bij de VOD geweest en die zij nog dat het belangrijk is dat de radio goed contact maakt. Dit hebben we nagekeken en aangepast maar geen effect.
 
misschien té simpel maar je kan je Mic muten ! staat dat toevallig 'in' ?

kijk anders even of je microfoon er wel in zit ! achter het glaasje van je interieur verlichting plafond.
 

Vega

Medewerker
Administrator
In ieder geval een Opel microfoon monteren en geen andere, heeft met de impedantie te maken.
Het enige verschil in de microfoons is dat ze passieve en actieve microfoons gebruiken, in de Omega's gebruiken ze passieve als ik het goed heb.
 
Bovenaan