Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tijd/datum TID

Ik kan de tijd en datum niet goedzetten van het TID.

Eerst ging dit automatisch maar nu niet meer.

Heb het boekje erbij gehad maar de knoppen boven het TID (klokje en rondje) werken/rezageren niet.

Complete tellerunit eruit halen en kijken wat er aan de hand is of iets software matigs?
 
Staat je RDS nog aan op de radio. Automatische tijdsinstelling wordt via de RDS gestuurd dacht ik.
 
Onlangs van favoriete radiozender gewisseld misschien ??

Het is me bij mij al opgevallen dat dit niet bij elke zender werkt ook al staat RDS aan.
Als bij mij de radio bijv. op Nostalgie staat (RDS icoon aanwezig) doet ie het niet. Zet ik hem op MNM (RDS icoon ook aanwezig) doet ie het weer wel.
 
Nee, dat ook niet. Altijd met 538 de tijd binnen. Ook al, 100% NL, 3FM, Hollandio, SlamFm, XFM geprobeerd.

Weet niet of het resetten van de computer er iets mee te maken kan hebben of dat je het met uitlezen er weer in kan zetten?
 

Vega

Medewerker
Administrator
De knopjes op het display moeten altijd werken, dat zijn gewoon schakelaars.
Je moet ze wel even ingedrukt houden voordat die in het klok setup komt.
Verder zou er een keuzeoptie moeten zijn in het display automatische tijdssynchronisatie.
Radio en display staan los van de rest van de auto.
 
Heb ze al een tijd ingedrukt gehad maar ze reageren niet.

Volgens het boekje is er een automatische tijdssynchronisatue, dat klopt. Heb die handelingen als proberen te doen maar niks reageert.<br /><br />-- 23 maart 2011 17:27 --<br /><br />Mag trouwens slotje op. Is ondertussen weer verholpen. Waren slecht werkende knopjes.

Peter bedankt voor het instellen!
 
Bovenaan