Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

twin spoke velgen

wie heeft er een foto van een omega B2 station met de twin spoke velgen 17 inch, bezien vanaf meerdere kanten
gr, jacques
 
Het is wel een B1:

main.php


Veel beters kan ik niet vinden.
 
Hoi Jacco weet jij zo de et waarde van deze velgen is die hetzelfde als die ik er nu op heb of staan ze verder naar binnen of buiten hiervan heb ik geen verstand
 
Colinh zei:
Simpele velgen maar toch heel strak !! 17 inch zijn ze echt wel dik!
Colin hoezo simpele velgen, ik vind ze spannender dan de executives of de sport velgen van de omega b2, dat zijn grote dichte oppervlakten, ieder zijn smaak natuurlijk
 
vandaag dan toch maar naar de twin spoke velgen gaan kijken was hier in de buurt, en ik moet zeggen ze waren spekvettig want ze lagen buiten maar na een goede poetsbeurt kwamen er prachtige
exemplaren onder vandaan met wat minieme gebruikssporen die amper opvallen, er zaten ook nog 2 hele goede banden op van het merk hankook ventus sport 104, 235 45 17 gelijk gegoogeld en het is ook nog eens geen slechte band, de 2 andere banden waren op, dus geen spijt dat ik ze gekocht heb vooral voor dat geld alleen de afdekkapjes zijn wat beschadigd maar moet eens kijken of die los zijn te krijgen ofwel met opel of met irmscher logo
 
de velgen zitten er onder en ik moet zeggen het ziet er mooi uit niet te, en nu de auto volgepakt want morgen even voor 10 dagen naar zuid frankrijk naar ons vaste stekje, fietsen achterop voor de kids dvd achterin dus die vermaken zich wel, en dan 15 uur karren lekker relax. foto s volgen nog wel
 
Bovenaan