Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

uitlees interface

Heren,

ik ben op zoek naar een interface om mijn ECU uit te lezen. Heb er 1 gevonden voor € 129,00 echter als ik dat bedrijf bel geeft hij aan dat een 3 lter motor niet ondersteund word met deze module.

Heeft iemand een TIP of een adresje waar ik zo'n interface kan aanschaffen.

Het uitlezen bij de opel kost me € 40,00 8)7 na 3x uitlezen heb ik zo'n interface al bijna terug verdiend.

Groet,

Martijn
 
op ebay zoeken naar een op-com staan er voor €15 op.

Bij onze collega's op het opel forum in het vectra gedeelte staat een heel topic erover.

Gr jack
 
Martijn Stakenburg zei:
Het uitlezen bij de opel kost me € 40,00 8)7 na 3x uitlezen heb ik zo'n interface al bijna terug verdiend.


Ben ik het niet volledig mee eens. Ik werk zelf als monteur bij Opel, en de Tech 2 passeert mijn handen dus ook wel meer dan eens, maar dit is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met zo'n interface. Bij mijn vorige auto heb ik al meerdere malen meegemaakt dat zo'n interface foutieve,incorrecte of niet volledige informatie gaf, en ook de foutcodes wissen ging lang niet altijd zonder slag of stoot.

Ook zijn er diverse functies waarvan ik je nu al kan garanderen dat je ze niet kunt doen met zo'n interface. Dingen als bose systeem activeren gaat al gegarandeerd niet met zo'n op-com.