Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

V6 station sportdemper onder een sedan.

Hallo,

Wie kan mei vertellen? of een sport einddemper van een B2 V6 station ook onder een v6 B2 sedan kan.

Ik weet dat de eindpijpen van de station scheef lopen, die kan ik wel recht zetten, maar is er verders ook nog iets anders wat ik zou moetten veranderen? zoals de ophangpunten?
 
J. melein zei:
Hallo,

Wie kan mei vertellen? of een sport einddemper van een B2 V6 station ook onder een v6 B2 sedan kan.

Ik weet dat de eindpijpen van de station scheef lopen, die kan ik wel recht zetten, maar is er verders ook nog iets anders wat ik zou moetten veranderen? zoals de ophangpunten?


wat zoek je precies ik heb evt nog een compleet rvs uitlaat systeem van jetex fortex over straks
 
Eigenlijk gaat het mee alleen om een mooie look, maar een (klein) beetje meer geluid is ook welkom.

Ik zag dat er wel veel sportdempers van stationwagen waren, En van de irmscher diesel, maar is helemaal niks te vinden voor V6 sedan.(of heeel duur)
 
Bovenaan