Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

vdo-dayton probleempje

Ik heb sins gistere een probleem met de vdo dayton pc 5500 die in de omega zit. Als ik start kan ik alles bedienen. Ga ik rijden met begeleiding werkt alles naar behoren. Maar naar ongeveer 2min werkt de afstandbediening niet meer. De navi blijft gewoon werken. Het beeld blijft werken. Sins ik de auto heb kon ik gewoon de navi bedienen tijdens het rijden. Ook als ik stop en de auto in P of N zet kan ik de navi niet bedienen. Zet ik alles uit en zet hem meteen weer aan laad ie de route weer en gaat ie verder waar ik was gebleven. Alleen de infrarood werkt nog steeds niet. Ik heb 2 afstandbedieningen. Dus lege baterij kan het ook niet zijn. En daarbij als ik naar bv een 30min weer ga rijden werkt ie weer wel.
Wie o wie kan mij helpen met dit probleempje. Want soms moet ik op meerdere adressen zijn en kan ik niets invoeren.

Mvg:
Martijn
 
Korte update. Naar overleg met een bedrijf die vdo-dayton repareerd kreeg ik het advies om een ander scherm te proberen. Dus...... Wie woont er in de buurt van breda tot 30km en heeft een vdo-dayton scherm liggen die ik kan en mag proberen of de infrarood blijft werken? Ik zou er ontzettend mee geholpen zijn.

Mvg:
Martijn
 
Bovenaan